سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سفر حجت الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی به قلعه رئیسی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز باید نیروهای جوان تحصیل‌کرده، ولایی و انقلابی را در رده‌های دوم و سوم مدیریتی قرار دهند تا تجربه کسب کنند و فردا بتوانیم آنان در رده‌های مختلف مدیریتی استفاده کنیم و مثل امروز نگوییم نیرو نداریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی، شامگاه شنبه در همایش جوانان حسنی، در یاسوج اظهار کرد: تلاوت قرآن به ویژه در ماه مبارک رمضان تاثیر بسیار والایی در آینده روحی، معنوی و اخلاقی ما خواهد داشت.

وی ادامه داد: در زمان طاغوت درهای جهالت، فساد، ظلمت، فحشا، برهنگی، شرب‌خمر و ... باز بود، اما اکنون در این حکومت و نظام اسلامی درهای حیا، حجاب، عزت و قرآن باز است، لذا باید شاکر و قددران باشیم که در این فضا زندگی می‌کنیم.

امام جمعه یاسوج با بیان این که مطالبات جوانان به حق است و این حرف کاملا درست است که جوانان نیرو و انرژی مفید و بالایی برای اداره کشور دارند، افزود: در گذشته جنگ و دوران سخت اقتصادی را تجربه کرده‌ایم و در همان دوران نیز جوانان بسیار خوب درخشیدند، لذا باید حتما از ظرفیت جوانان به خوبی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید به واسطه همین جوانان کادرسازی و نیروسازی صورت گیرد. از امروز باید شروع کنیم در همه ادارات، شهرها و بخش‌ها نیروهایی را از قشر جوان تحصیل‌کرده، با دغدغه، ولایی، انقلابی و با روحیه جهادی به عنوان مثال در ردیف دوم و سوم مدیریت انتخاب کنیم تا به یک نیروی توانمند با تجربه تبدیل شوند.

حسینی افزود: باید به فکر آینده باشیم و این موضوع هیچ راهکاری جزء نیروسازی ندارد؛ نیروسازی زمانی صورت می‌گیرد که از قشر جوان استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویر احمد ادامه داد: امروز باید نیروهای جوان تحصیل‌کرده، ولایی و انقلابی را در رده‌های دوم و سوم مدیریتی قرار دهند تا تجربه کسب کنند و فردا بتوانیم از این جوانان در رده‌های مختلف مدیریتی استفاده کنیم و مثل امروز نگوییم نیرو نداریم.

وی افزود: توقعات جهانی از انقلاب و نظام اسلامی می‌رود، دشمنان جهانی دارد، آرمانهای آن جهانی است و دشمنی‌هایی که با انقلاب شده است، یک دشمنی‌ استثنایی است. بنابراین باید کار و تلاش کرد، امید آفرید و جوانان در میانه میدان باشند ؛ از همه جوانان می‌خواهم نسبت به فرموده مقام معظم رهبری و آرمانهای انقلاب از مطالبات کوتاه نیایند و مطالبه‌گر باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha