شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
همایش مادران و دختران مؤسسه دارالاکرام

حوزه/همزمان با آغاز دهه کرامت وایام ولادت دخت موسی بن جعفر(ع) حضرت فاطمه معصومه(س)، همایش مادران و دختران مؤسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل(ع) قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، منوچهر دهشیری عضو هیئت مدیره و مدیر شعبه قم در همایش ویژه مادران ودختران با حضور ۲۵۰ نفراز افراد تحت پوشش مؤسسه با اشاره به تاریخچه آن اظهار کرد: موسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل (ع) در سال ۱۳۸۰ با شعار «تحصیل حق همه کودکان است» تأسیس شد و این موسسه با ۲۵ شعبه در ۱۵ استان و ۹۵ شهر در سطح کشور با بیش از ۷ هزار دانش آموز فعال است.

دانش آموز قمی، مدال برنز جایزه بزرگ خانه ریاضی تهران را کسب کرد

دهشیری با بیان اینکه موسسه موفق به کسب ایزو ۹۰۰۱ با عنوان مدیریت کیفیت شده است، افزود: یکی از مهمترین استانداردهای تدوین شده در سازمان جهانی استاندارد یا iso است که باتلاش وکوشش مدیران مجموعه دارالاکرام وموفقیت هایی که دانش آموزان عضو موسسه کسب کرده اند و امسال نیز با کمک خیرین و هموطنان نیکوکارمان موفق شدیم هزینه خرید ۵ دستگاه کامپیوتر و٣دستگاه تبلت وبیش از ۴۰۰۰ جلد کتاب را برای دانش آموزان شعبه قم جذب وتهیه کنیم که به مناسبت ایام دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) درمراسم جشن، جهت تشویق دیگران به آنها اهدا گردید.

وی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم باکمک مضاعف وکلاسها وجلسات مشاوره که همیاران برگزارمی‌کنند به پیشرفت ونخبه پروری آنها کمک کنیم و نکته قابل توجه اینکه هم اکنون ۶۳۹ نفر دانش آموزان توسط مؤسسه بورسیه شده و ۱۰۳ نفر ضمن توانمندی از مجموعه فارغ التحصیل شده اند.

دهشیری با بیان اینکه تاکنون با همت خیرین نیکوکار موفق به تهیه و توزیع ۱۱۱ دستگاه تبلت و ۸ دستگاه کامپیوتر شده‌ایم تصریح کرد: لازم به ذکر است در این ویژه برنامه از خانم فتاحی دانش آموز عضو موسسه دارالاکرام قم به جهت کسب مدال برنز جایزه بزرگ اندیشمند پرایز خانه ریاضی تهران تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

همچنین با حضور دو نفر از اعضای شورای راهبردی مؤسسه به ٨ نفر از دانش آموزان ممتاز حواله ۵ دستگاه کامپیوتر و ٣ دستگاه تبلت اهدا شد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha