شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1044947
۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
اغتشاش

حوزه/ جهت اطلاع آن بزرگواران و عزیزانی (آیات و فلاسفه و حضرات و سیاسیون و احزابی) که در نخستین دقایق انتشار خبر درگذشت مرحومه مهسا امینی (پیش از معلوم شدن حقیقت ماجرا) به بهانه دفاع از حقوق مردم دست به بیانیه شدند، به نظرتان آیا وقت صدور بیانیه نیست؟

خبرگزاری حوزه | جهت اطلاع آن بزرگواران و عزیزانی (آیات و فلاسفه و حضرات و سیاسیون و احزابی) که در نخستین دقایق انتشار خبر درگذشت مرحومه مهسا امینی (پیش از معلوم شدن حقیقت ماجرا) به بهانه دفاع از حقوق مردم دست به بیانیه شدند و مستقیم و غیر مستقیم جمهوری اسلامی بلکه اسلام را متهم به «قتل» آن مرحومه کردند، در دو سه روز گذشته کسانی که به تبع بیانیه‌های شماها به خیابان‌ها آمده‌اند:

۱. قرآن را آتش زدند؛
۲. مسجد (خانه خدا) را آتش زدند؛
۳. امام‌زاده را آتش زدند؛
۴. نه خلخال که چادر و روسری زن محجبه مسلمان را کشیدند و بی حرمتی علنی و آشکار کردند؛
۵. پلیس مظلوم را آتش زدند؛
۶. در مناطقی از شهرها رعب و وحشت و ناامنی ایجاد کردند؛
۷. میلیاردها تومان به بیت‌المال مسلمین خسارت زدند؛

به نظرتان آیا وقت صدور بیانیه نیست؟ آیا هنوز مغز استخوان‌تان درد نگرفته است؟ آیا اینها فرزندان و دختران شما نیستند؟ آیا اینها پامال کردن ارزش‌های شما نیست؟!

احمدحسین شریفی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جانم علی IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    11 33
    حرف حق
  • دولت بهار IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    45 3
    آقای محمود احمدی‌نژاد، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس دولت‌های نهم و دهم، در گفت‌وگوی مفصلی که 21 مهرماه سال گذشته در سایت دولت بهار منعکس شده، در این زمینه توضیح داده‌ است. وی معتقد است: «... مگر می‌شود در كشور بدون پشتيبانی حلقه‌های قدرت و جريانات امنيتی، اين فسادهای بزرگ را مرتكب شد؟ از برنامه‌های ديگر اين‌ها و طرح‌های معمول اين باندهايی كه به سيستم‌های امنيتی در بسياری از كشورهای دنيا رخنه کرده‌اند، سازماندهی اراذل و اوباش است. آن‌ها را سازماندهی و حتی مسلح می‌كنند و زمانی‌كه مردم يک اعتراض معقول و اعتراض به حقي عليه طبقه اشراف دارند، اين ها می‌آيند آتش می‌زنند، درگيری درست می‌كنند، بلوا درست می‌كنند و زمينه‌های برخورد خشن با مردم معترض را فراهم می‌آورند. مانند همان چيزی كه اخيراً در آمريكا ديديم. مردم در آمريكا به نژادپرستی یعنی قتل يک سياه‌پوست اعتراض داشتند. ديديم كه گروه‌های سازمان‌يافته و لباس شخصی امنيتی و ناشناخته، می‌ريختند و آتش می‌زدند و درگيری به‌وجود می‌آوردند و تيراندازی می‌كردند تا زمينه‌های برخورد خشن با متن مردمی كه حقوق خودشان را مطالبه می‌كنند، فراهم شود. ما در انتخابات ۸۸ به طور جدی و آشكار با نقش و اقدام سازمان‌يافته اين باند امنيتی مواجه بوديم. من شخصاً تا آنجا كه امكان داشت عملكرد آن‌ها را رصد می‌كردم. اصلاً در يک سناريوی جنگ روانی حتی به من هم فشار می‌آوردند. ...»
    • خیلی درست! IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      4 33
      البته ایشان حق دارند! همون مشایی فقط درست بود و تا حدی بقایی و ما شابههما! مقایسه با آمریکا هم چه اشکال دارد ناشی از علم لدنی باشد! بالاخره ارتباطات اینا خاص هست! میگید نه از مشایی بپرسید! البته الآن که احمدی نژاد در خط شماست کمک گرفتن از اوهامش تعجبی نداره.
    • اعطای اجتهاد سپاسی! IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      3 33
      راستی حالا که مطابق میل شماست، خوبه از همونهایی که بی حجابی در ملا عام رو حریم خصوصی میدونن یه مدرک اجتهاد هم برای ایشون جور کنید، بالاخره دکترا که داره، اما به جهت تطابق اجتهادی مناسب است یه درجه اجتهاد هم...!