شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام کتابی، معاون فرهنگی آموزشی شهرک مهدیه

حوزه/ معاون فرهنگی آموزشی شهرک مهدیه از برگزاری برنامه های متنوع آموزشی، فرهنگی و تربیتی برای دو هزار دانش آموز حاضر در شهرک مهدیه خبر داد.

حجت‌الاسلام کتابی، معاون فرهنگی آموزشی شهرک مهدیه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار کرد: با توجه به اینکه طلاب برای ۵ سال در شهرک ساکن هستند فرصت های علمی، فرهنگی و تربیتی متعددی را در شهرک فراهم کرده ایم که امسال سومین سال خودش را پیش می گیرد.

ببینید:

فیلم گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی در شهرک مهدیه 

وی افزود: برگزاری مشاوره های علمی، تربیتی، همچنین برپایی نشست‌ و دوره‌های علمی بخشی از برنامه هایی است که در کنار مرکز علمی تربیتی شهرک مهدیه با عضویت بیش از یکصد نفر در حال انجام است.

حجت‌الاسلام کتابی به برگزاری دروس آزاد در شهرک مهدیه اشاره کرد و ادامه داد: در سال تحصیلی گذشته شاهد برگزاری ۳۰ درس در سطوح عالی و خارج حوزه بوده‌ایم و ظرفیت کتابخانه عمومی شهرک با بیش از ۳۰ هزار جلد کتاب و سالن مطالعه مناسب با ساعت کاری ۷ تا ۲۰ به این فرصت علمی و مطالعاتی رنگ و بوی جدی تری داده است.

معاون فرهنگی آموزشی شهرک مهدیه ادامه داد: مجتمع آموزشی و پژوهشی شهید حقانی شهرک یکی دیگر از مراکز فعال ویژه خواهران و برادران است که از ساعت ۷الی ۲۰ میزبان علاقه مندان می باشد که دوره های متنوعی را برای فرزندان طلاب ارائه می کند.

وی بیان کرد: کانون فرهنگی برادران و خواهران مجموعه فعالیت دیگری است که عهده دار برگزاری دوره های آموزشی ویژه فرزندان طلاب می باشد. حضور بیش از دو هزار دانش آموز از مقطع ابتدایی تا آخر دوره متوسطه دوم فرصت مناسبی را ایجاد کرده است که ما دوره های آموزش محور و تربیت محور را برای ایشان دایر کنیم که برای امسال دوره های متنوع خطاطی، آموزش رایانه را داشته ایم و با موضوع تربیت محور، طرح جامع قرآن را در قالب طرح ملی کتابخانه را از ماه مبارک رمضان آغاز و تا تابستان نیز ادامه داد.

حجت الاسلام کتابی به طرح جامع ورزشی شهرک اشاره کرد و گفت: با توافقی که میان مرکز خدمات و مدیریت شهرک صورت گرفته است شاهد اجرای طرح جامع ورزشی ویژه همسران و فرزندان هستیم.

وی افزود: در حال حاضر سه مسجد فعال و یک مسجد در حال ساخت در شهرک فعال است که علاوه بر برگزاری مراسمات ملی و مذهبی، ویژه برنامه هایی را به صورت مرتب و هر شب در مساجد خود داریم، تشکیل درس اخلاق با حضور اساتید ممحض حوزه علمیه، استاد تفسیر، شرح نهج البلاغه و صحیفه سجادیه از برنامه های همیشگی مساجد شهرک است.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 0
    از تلاش ارزشمند مدیریت شهرک و معاوت فرهنگی تشکر میکنیم. انصافا کار میکنند ولی شاید باور نکنید که حتی ما طلبه ها و خانواده هایمان هم نیازمند به دریافت خدمات فرهنگی و تربیتی بیشتری هستیم.