شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کارگاه دانشی و مهارتی ویژه مدیران مدارس علمیه و کارکنان مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان

کارگاه دانشی و مهارتی ویژه مدیران مدارس علمیه و کارکنان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خوزستان به مدت دو روز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، کارگاه دانشی و مهارتی ویژه مدیران مدارس علمیه و کارکنان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خوزستان با تدریس حجت الاسلام علی آقاپیروز، مدیر گروه مدیریت اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به مدت دو روز برگزار شد.

در ابتدای این کارگاه حجت الاسلام آقاپیروز، مدیر گروه مدیریت اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: معنای رهبری، توانایی نفوذ در دیگران برای دستیابی به اهداف و تجلی «مهارت انسانی » در مدیران است.

وی با برشمردن سبک های مختلف رهبری عنوان کرد: سبک رهبری در مدیریت اسلامی دارای ابعادی است که مهم‌ترین آنها کرامت می‌باشد از این رو رهبری در مدیریت اسلامی را رهبری کریمانه نامیده می‌شود.

مدیر گروه مدیریت اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی حوزه ضمن بیان اینکه ترکیب هنرمندانه نرمش و شدت در مدیریت ضروری است، افزود: نه تنها نرمش و شدت هر دو لازم است که باید به نحو هنرمندانه ای آن ها را ترکیب کرد و به جا و به اندازه از نرمش و شدت استفاده کرد.

حجت الاسلام پیروز گفت: خداوند کریم نیز نسبت به انسان راهبری کریمانه دارد. شیوه رهبری که بیشترین سهم را در آن، نرمش و مدارا دارد و بر اساس کرامت ذاتی انسان می باشد، رهبری کریمانه است.

در این کارگاه دو روزه، مدیران مدارس علمیه خواهران استان خوزستان، از نمایشگاه معرفی ظرفیت های مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی، که به منظور بیان مدل تعامل با مخاطب دهه هشتادی برپا شده بود، بازدید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha