چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تجلیل از بانوان

حوزه/ آیین تجلیل از رتبه های برتر حجاب و عفاف مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور «یادواره شهید ابراهیم هادی» در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار و کاپ عفاف و حجاب ورزشکاران بانوی فرهنگی قم به موزه فاطمی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیین تجلیل از رتبه های برتر حجاب و عفاف مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور «یادواره شهید ابراهیم هادی» با حضور آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت و علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه خواهران فرهنگی و ورزشکار استان قم در رشته های والیبال، بسکتبال، بدمینتون و تنیس روی میز در مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور «یادواره شهید ابراهیم هادی» رتبه اول را کسب کردند گفت: حجاب و عفاف شاه کلید رذائل و فضائل اخلاقی است و به همین خاطر است که دشمن حجاب و عفاف را هدف گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه ما به عنوان شیعیان امیرالمؤمنین(ع) تکلیف داریم در راه ارزش های اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنیم افزود: شهر مقدس قم آشیانه اهل بیت(ع) است و الگوی بانوان این شهر حضرت معصومه سلام الله علیها هستند و بانوان ورزشکار شهر قم در حقیقت نماینده حضرت معصومه در میادین ملی و بین المللی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه ضمن کسب مقام حفظ شأن و کرامت انسانی زن از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: خواهران ما در همه میادین علیرغم شیطنت هایی که برخی در میدان های ورزشی انجام می دهند از این ارزش ها دست نکشیدند و این مایه مباهات است.

گفتنی است: یکی از حاشیه های مراسم تجلیل و اهدای لوح تقدیر به بانوان ورزشکار فرهنگی استان قم توصیه های فنی آیت الله سعیدی به این ورزشکاران بود که مورد توجه آنان قرار گرفت.

همچنین در این مراسم کاپی که به عنوان حجاب و عفاف به بانوان ورزشکار قمی تعلق گرفته بود به حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها اهدا شد تا در موزه فاطمی در معرض دید عموم مردم قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha