چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حال و هوای روز شهادت امام سجاد(ع) در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۴ تا ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح، سخنرانی و مداحی قبل از اذان ظهر، مداحی بعد از نماز عصر، سخنرانی و مداحی قبل از اذان مغرب و سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا چهارشنبه با قرائت دعای عهد، پنجشنبه با سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ظهیری و جمعه با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت الاسلام والمسلمین محمداسماعیل خورشیدی دنبال می‌شود.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه تا دو شنبه با سخنرانی حجت الاسلام معصوم اسماعیلی و به ترتیب با مداحی کبیری، محمودنژاد و محمدنادری، سه شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام مهران شفیعی و مداحی محمد چراغی و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام سیدیحیی مرتضوی برگزار خواهد شد و هر روز بعد از نماز عصر نیز زیارتنامه حضرت معصومه سلام الله علیها قرائت می شود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر از شنبه تا سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدجواد عصاری، سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام اصغر آیتی، چهارشنبه در قالب روایتگری سیره شهدا با حضور سردار سیدرضا میرزاده، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم و مداحی عباس محمدی و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام اصغر آیتی و قرائت زیارت آل یاسین توسط حمید محمدی دنبال خواهد شد.

مراسم شب‌های حرم مطهر شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدصادق میرشفیعی و مداحی سیدمحسن بنی فاطمی و از یکشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی قمی و به ترتیب با مدحی سیدمحسن بنی فاطمی به مدت دو شب، جواد برزگر به مدت دو شب و غلامرضا زاده و یاسین شیخ‌زاده برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha