دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه ایران اسلامی در عرصه مدیریت میدانی یکی از قدرت های جهان است، خاطرنشان کرد: ایران در عرصه تجهیزات هوایی و پدافندی و دریایی و سطحی و زیرسطحی و نیروی زمینی قدرت بالای عملیات داریم و به خودکفایی های لازم و مرجعیت دست پیدا خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در دیدار فرماندهی و پرسنل پایگاه هوایی شهید یاسینی ارتش با تبریک دهه فجر و روز نیروی هوایی، اظهار داشت: در محاسبات بین الملل هر کشوری که دارای نیروهای مسلح قوی باشد حاشیه امنیت و فضا برای پیشرفت و قدرت تاثیرگذاری در محاسبات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و نظامی جهانی دارد.

وی با بیان اینکه یکی از مولفه های قدرت هر کشوری نیروهای مسلح قوی است، افزود: در عرصه نرم افزاری و مدیریت ستادی پیشرفت های فوق العاده ای بعد از انقلاب داشته ایم در حالی که در گذشته وابسته به بیگانگان بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه ایران اسلامی در عرصه مدیریت میدانی یکی از قدرت های جهان است، خاطرنشان کرد: ایران در عرصه تجهیزات هوایی و پدافندی و دریایی و سطحی و زیرسطحی و نیروی زمینی قدرت بالای عملیات داریم و به خودکفایی های لازم و مرجعیت دست پیدا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی های مهم نیروهای ارتش ما داشتن روحیه و رویه الهی است، عنوان کرد: در برخی کشورها ارتش وجود ندارد و نیروهای نیابتی هستند و این نیروها دچار فروپاشی شخصیت شده اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با شخصیت الهی و براساس ایمان و اخلاق و تقوا و مردم داری و حافظ منافع دینی و منافع کشور است.

وی با بیان اینکه ما الان ارتش مستقلی و مکتبی داریم که حافظ مملکت و بدنبال اقتدار ایران است، افزود: در آینده نه چندان دور با وجود نیروهای توانمندی که داریم توانمندی در تولید جنگنده‌های هوایی خواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تأکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مورد افتخار و محبوب ملت ایران هستند چون جانشان برای حفظ مردم و اسلام و انقلاب در طبق اخلاص گذاشته اند.

وی یادآور شد: بیعت نیروی هوایی با امام در ۱۹ بهمن ماه ۵۷ تمام ابهت ارتش شاهنشاهی را شکستند و نشان دادند همه به سمت انقلاب حرکت می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha