دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
امام جمعه برازجان

حوزه/ امام جمعه برازجان گفت: بزرگترین میراث شهید رئیسی، تبیین تراز مدیریت انقلابی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان در خطبه های این هفته نماز جمعه با تسلیت ضایعه دلخراش شهادت خادم جمهور و خادم الرضا حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان گفت: هشتمین رئیس‌جمهور مملکت امام هشتم، که سه سال پیش، در روز ولادت امام هشتم خدمت مقدس خود را شروع کرده بود، در روز ولادت امام هشتم، آسمانی شد. اما رئیس جمهور امام رضایی ما، تنها نبود و با جمعی از خدمتگزارانی صدیق مثل شهید حسین امیرعبداللهیان، شهید حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم و شهید مالک رحمتی به محضر امام رضا علیه السلام رفتند و جمع شهیدان خدمت را نورانی‌تر کردند.

وی افزود: روزهای بسیار سختی برای ملت عزیز، باوفا و مهربان ایران است. امیدواریم خداوند تبارک‌ و تعالی از خزانه لطف و کرم لایزالش، برای ملت بزرگوار ما و رهبر عزیز جبران فرماید.

خطیب جمعه برازجان گفت: شخصیت‌های ارزشمند، مفید و خدمتگزار که در یک پرواز خدمت به سفر ابدی رفتند و به محیط لطف و کرم پروردگار متعال پر کشیدند، ان شاء الله در حمایت و عنایت مولایمان حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف تحیه و الثناء ان‌شاءالله جایگاه خواهند داشت.

حجت الاسلام مصلح با اشاره به میراث بزرگ شهید رئیسی اظهار داشت: شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی موفق شد تصویری بسیار امیدبخش در موقف خدمت، در جایگاه ریاست‌جمهوری ارائه کند و میراثی گران‌بهاء برای تراز مدیریت انقلابی از خود به یادگار گذاشت.

وی افزود: رئیس‌جمهور عزیزمان، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی که حالا باید ناباورانه بگوییم شهید رئیسی، نصاب تازه‌ای را در جایگاه ریاست‌جمهوری به ثبت رساند. بزرگترین میراث شهید رئیسی، تبیین تراز مدیریت انقلابی بود.بزرگترین میراث شهید رئیسی، تبیین تراز مدیریت انقلابی بود.

حجت الاسلام مصلح با بیان اینکه شهید رئیسی عاشق تمام‌عیار مردم بود ابراز داشت: شهید رئیسی عزیز، در کسوت یک روحانی فاضل، سید مومن با سعه صدر، با همت جهادی، با اشراف، شجاعت، صراحت لحجه و صدق و راستی در گفتار و رفتار و کردار، یک عاشق به تمام معنا برای خدمت به مردم بود. حقیقتاً دوست‌دار مردم بود.

خطیب جمعه برازجان گفت: سفرهای استانی، شهرستانی و حتی روستایی و محلی، و در دیدارهای عمومی، از نقاط نورانی و درخشان کارنامه شهید رئیسی بود، ۴۷ سفر استانی در ۳۳ ماه، آمار حیرت‌آوری برای عالی‌ترین مقام اجرایی کشور است. در این سفرهای پرخیر و برکت هم واقعاً مردم برای شهید رئیسی موضوعیت داشت.

وی افزود: خدمت به مردم، گره‌گشایی از کار مردم، شاد کردن دل مردم و پیش بردن امور مردم، واقعاً دغدغه شبانه روز این سید آسمانی بود. به بیان زیبا و شیوای رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیتشان «برای او صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح داشت». شهید رئیسی رضوان الله را در رضایت مردم یافته بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha