جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه الآن آندلسی کردن ایران هدف غرب است، گفت: جبهه غرب قصد دارد ایران را در فساد و انحراف غرق کند تا به اهداف خود برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار با اعضای جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر خراسان شمالی، با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی، افزود: باید با استفاده از فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار به مقابله با این هجمه‌ها بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه الآن آندلسی کردن ایران هدف غرب است، اظهار کرد: جبهه غرب قصد دارد ایران را در فساد و انحراف غرق کند تا به اهداف خود برسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: در مقابل باید فضای جامعه ما روحیه ایثار و شهادت و دفاع و جهاد و تلاش باشد؛ زیرا اگر این روحیه را حفظ کنیم بنا به فرموده رهبری آینده امیدواری خواهیم داشت.

امام جمعه بجنورد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم 41 مرتبه نام جوانان را بردند که این معنادار است؛ زیرا امید رهبری به جوانان است.

وی تصریح کرد: در این راستا باید بین نسل جدید و نسل پرافتخار گذشته که شهدا و ایثارگران هستند پل ارتباطی بزنیم و گذشته را سکوی پرش برای آینده قرار دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه مجموعه‌های وابسته به شهدا می‌توانند در این زمینه کار زیادی انجام دهند، خطاب به اعضای جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر خراسان شمالی، ادامه داد: با بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رابطه تنگاتنگی ایجاد و مشترکات همدیگر را تقویت کنید.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در راستای نیل به اهداف عالیه خود جوانان خوش‌فکر را به این مجموعه‌ها جذب کنید تا بتوانید جامعه را در حفظ راه و اهداف و مسیر شهدا کمک کنید.

وی با بیان اینکه ما حافظ نسلی هستیم که دشمن قصد شکار آن‌ها را داشته و آن‌ها را طعمه قرار داده است، اظهار کرد: ما امانت‌دار نسل گذشته هستیم که پرافتخار و مدافع حرم و حریم و ولایت و ارزش‌ها بوده است و باید راه آن‌ها را ادامه دهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خطاب به اعضای جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر خراسان شمالی، افزود: باید باانگیزه و اخلاص مسیر خود را تداوم داده و پایه‌گذار حرکت ناب اسلامی و ایثارگری باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha