دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
حجت الاسلام سرایی

حوزه/ حجت الاسلام سرایی گفت: تفکر بسیجی امروز آماده نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف کشور است و این بسیج بود که توطئه آمریکا را شکست داد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، با اشاره اینکه امام خمینی (ره) از همان دوران تبعید تفکر تشکیل حکومت اسلامی بر اساس نظریه ولایت مطلقه فقیه را در سر داشت، اظهار داشت: تفکر تشکیل بسیج از همان سال ۴۲ کلید زده شد و امروز با گذشت چهل سال از دستور تشکیل بسیج در کشور، زحمات و تلاش‌های بسیج جهت اعتلای کشور برای همه نمایان است.

وی افزود: تفکر بسیجی امروز آماده نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف کشور است و این بسیج بود که توطئه آمریکا را شکست داد

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌ ادامه داد:  دلیل دشمنی آمریکا و غرب با بسیج این است که بسیج تابع و پشتیبان ولایت فقیه است و همین تفکر بسیج یود که فتنه‌ای که دشمن بر روی آن برنامه‌ریزی کرده بود را برچید.

وی تاکید کرد: امروز تفکر بسیجی می‌تواند برای تمام عالم الگو باشد و مشکلات افتصادی کشور هم با تفکر بسیجی قابل حل است چنان که فتنه اخیر دشمن را در کمتر از دو روز جمع کرد.

حجت الاسلام سرایی بیان داشت: امروز این فتنه‌ها یک پیام آشکار دارد و آن اینکه مردم ایران با انقلاب اسلامی پیوند ناگسستنی دارند و امروز تفکر بسیج هیبت آمریکا را با شکست مواجه کرده است و با تفکر بسیجی انقلاب اسلامی به دنیا صادر شد و در این حوادث اخیر اعتماد مردم به نظام و رهبری ثابت شد.

وی تصریح کرد: آن‌هایی که با مدیریت سیستم‌های خارجی که انواع آموزش‌ها را دیده بودند و  می‌خواستند کشور را به آشوب بکشند نظام اسلامی در طی دو روز آن‌ها را جمع کرد و این اقتدار نظام را نشان می‌دهد و در کشور فرانسه ماه‌ها آشوب است و دولت فرانسه توانایی جمع کردن آن را ندارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی وجود مدیران جهادی و دلسوز را لازمه کشور دانست و گفت: در آذربایجان‌غربی دو ورزشگاه افتتاح می‌شود نام ورزشگاهی که آزادی نام دارد تابلوی آن را بلند می‌کنند اما تابلوی ورزشگاهی که به نام شهید باکری در ارومیه مزین شده است پایین می‌کشند و نام آن را ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نام‌گذاری می‌کنند و امروز شهدایی چون باکری الگوی این کشور هستند.

وی در پایان گفت: رشد اقتصادی کشور در اقتصاد مقاومتی است و نگاه به خارج راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی نیست و اگر بود جمهوری شوروی از هم نمی‌پاشید.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha