شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‎الاسلام سید جواد نورموسوی

حوزه/ مسئول کمیته اجرایی همایش ملی دیدگاه های علوم قرآنی مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی از برگزاری این همایش در روز پنج شنبه پنجم دی ماه سال جاری در قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد نورموسوی، ظهر امروز طی سخنانی در نشست خبری به همین مناسبت با اشاره به این که حدود ۲۰ نهاد علمی و حوزوی در برگزاری این همایش با مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) همکاری دارند، اظهار داشت: این همایش در دو نوبت صبح و عصر روز پنج شنبه ۵ دی ماه برگزار می شود و اختتامیه آن نیز پس از نماز مغرب و عشاء همان روز برگزار می گردد.

وی افزود: علاوه بر ارایه پنج پنل علمی در حوزه علوم قرآنی، از جمله برنامه های ویژه این همایش می توان به رونمایی از ۱۰ جلد کتاب و نیز توزیع ویژه نامه همایش اشاره کرد که با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی تهیه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین نورموسوی همچنین از اهالی رسانه خواست تا در انتشار برکات و دستاوردهای این همایش ملی به آحاد جامعه و مراکز علمی و نخبگان، دست اندرکاران برگزاری همایش را یاری دهند و گفت: شبکه های مختلف صدا و سیما و نیز دیگر رسانه های جمعی در این همایش حضور چشمگیری خواهند داشت.

حجت الاسلام سید عبدالوهاب مسترحمی، دبیر اجرایی این همایش نیز ضمن گرامیداشت هفته پژوهش ابراز داشت: هفته پژوهش فصل چیدن ثمرات و دستاوردهای پژوهشی است که برگزاری این همایش نیز دقیقاً در همین راستاست که ان شاءالله بخشی مهمی از ثمرات فعالیت مرکز تخصصی علوم و تفسیر قرآن مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در طول سال های اخیر با محوریت اندیشه های قرآنی مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی در این همایش عرضه می شود.

وی با بیان این که تاکنون پیش نشست های این همایش در شهرهای مختلف کشور برگزار شده است، گفت: علاوه بر اطلاع رسانی همایش در سایت مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) ما از همه ظرفیت های ارتباطی و تبلیغی به خصوص شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها در این جهت استفاده کرده ایم، ضمن آن که نمایشگاه چکیده مقالات هم در روز برگزاری همایش دایر خواهد بود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha