شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کمپین بازسازی مسجد خسارت دیده از آتش در شمال مینیاپولیس

حوزه/ مرکز اسلامی توفیق در شمال مینیاپولیس در ایالت مینه سوتا در اثر آتش سوزی که مقامات آتش نشانی آن را تصادفی اعلام کرده اند، خسارات زیادی دیده و نیاز به بازسازی سرتاسری دارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از startribune، کمپین امدادی جمع آوری کمک مالی برای بازسازی مسجد خسارت دیده در شمال مینیاپولیس در ایالت مینه سوتای آمریکا که در اثر آتش سوزی آسیب دیده، آغاز شده است.

رهبران مرکز اسلامی توفیق  که به گفته مسئولین آتش نشانی در اثر آتش سوزی الکتریکی خسارت دیده می گویند که شاید مجبور به بازسازی کامل مسجد شوند.

ورودی مسجد مینیاپولیس در وقوع آتش سوزی یکشنبه شب آسیب بزرگی متحمل شد، که مقامات آتش نشانی وقوع آن را تصادفی اعلام کرده اند. سایر قسمت های ساختمان نیز در اثر آسیب آب خساراتی را متحمل شده اند که نیاز به بازسازی گسترده وجود دارد.

بخشی از تلاش برای جمع آوری کمک های مالی می گوید: با توجه به قدیمی بودن ساختمان، صدمه به سازه آن وارد شده و احتیاج به بازسازی کامل این مرکز وجود دارد.

به گفته وی، از بعد از ظهر سه شنبه ، اهدا کنندگان تاکنون بیش از ۱۳ هزار دلار دلار اهدا کرده اند. این کمپین ۲۰۰ هزار دلار نیاز دارد.

یک همسایه درست قبل از نیمه شب یکشنبه شعله های آتش را مشاهده کرد. ماموران آتش نشانی در عرض ۳ دقیقه از تماس به آنجا رسیدند و آتش را در ورودی مهار کردند. براساس گزارش اداره آتش نشانی مینیاپولیس ، شعله های آتش به پنجره های طبقه اول نیز نفوذ کرده و شیشه ها را شکسته بودند.  در این گزارش آمده است که سیم کشی الکتریکی داخل یک دیوار بیش از حد گرم شده و باعث ایجاد آتش سوزی شده است. بنا بر این گزارش ، خسارت ۳۰.۵۰۰ دلار تخمین زده شده است.

در زمان آتش سوزی هیچ کس در ساختمان نبوده و کسی آسیب ندیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha