شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مراسم حرم حضرت معصومه

حوزه/ واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها از برگزاری ویژه‌برنامه‌های معرفی سیره شهدا، شخصیت شناسی حضرت معصومه سلام‌الله علیها و معرفی ستارگان حرم مطهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر سه‌شنبه‌ها و پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۱۹ روبروی مقبره الشهدا در صحن امام رضا علیه‌السلام ویژه برنامه فرهنگی برگزار می‌کند.

این ویژه برنامه در روزهای سه‌شنبه با موضوع شخصیت شناسی حضرت معصومه سلام‌الله علیها و معرفی ستارگان و علمای مدفون در حرم مطهر و در روزهای پنج‌شنبه با موضوع معرفی سیره شهدا با دعوت از کارشناسان مؤسسه سیره شهدا دنبال می شود.

واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر همچنین نمایشگاه دائمی حریم حرم را با موضوع زندگی نامه حضرت معصومه سلام الله علیها در قالب روایتگری در ۸ غرفه در پارکینگ شرقی حرم مطهر برپا کرده و همچنین نمایشگاهی را در هر مناسبت به صورت دیوار نگاره در صحن صاحب الزمان(عج) برپا می‌کند.

گفتنی است: ویژه برنامه های حرم گردی و شخصیت شناسی حضرت معصومه سلام‌الله علیها که قرار بود در روزهای دوشنبه و چهارشنبه برگزار شود به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است.

همچنین از دیگر برنامه‌های واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت در این ایام می‌توان به فعالیت دفاتر پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی و بیان احکام در بین نمازها اشاره کرد.

خاطرنشان می‌شود: در اجرای این برنامه های فرهنگی رعایت پروتکل های بهداشتی مورد توجه خادمان مربوطه و زائران قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha