شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، با اشاره به سخنان جالب توجه «اوزی روبین»، فرمانده سابق دفاع موشکی اسرائیل غاصب، گفت: تعمق و تامل در آن را به همه دوست داران انقلاب توصیه مینمایم؛ چراکه اعترافات این کارشناس نخبه امنیتی رژیم صهیونیستی بسیار مهم و عبرت آموز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره)، در یادداشتی با اشاره به سخنان جالب توجه «اوزی روبین»، فرمانده سابق دفاع موشکی اسرائیل غاصب، گفت: تعمق و تامل در آن را به همه دوست داران انقلاب توصیه مینمایم؛ چراکه اعترافات این کارشناس نخبه امنیتی رژیم صهیونیستی بسیار مهم و عبرت آموز است.

روبین همان صهیونیستی است که قبلا حضرت آقا به مناسبتی به یکی دیگر از اعترافات وی اشاره نموده بودند (که به احترام فتوحات عظیم دانشمندان ایرانی کلاه از سر بر میدارم)....

این اعترافات دقیق و البته از سر ناچاری تائیدیه مجددی است بر اینکه در تمام سالهای پس از انقلاب تا کنون در هر زمینه ای که "رهنمودهای امامین" انقلاب "سر لوحه" برنامه ریزی و عمل و اجرا قرار گرفت دشمنان "انگشت به دهان" شدند و در هر زمینه و زمانی که بمانند شیوه داعیه داران سازش و مذاکره و طراحان داخلی برجام  "گفتمان اصیل"  امام و انقلاب مورد "تغافل و تحریف" قرار گرفت دشمنان "انگشت بر ماشه تحریم و تهدید و ایجاد آشوب نهادند.

الحق که با دیدن و شنیدن این "اعترافات" بیش از پیش به حقانیت یکی از راهبردی ترین رهنمودهای امام خامنه ای پی میبریم که هزینه مقاومت از هزینه سازش کمتر است.

فاعتبروا یا اولی الابصار....‌

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha