شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ سخنرانی تلویزیونی رهبر معظم انقلاب در آئین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس

حوزه/ رزمندگان در دوران دفاع مقدس با الگوپذیری از نهضت امام حسین (ع) و ولایت مداری اجازه تعدی دشمن به خاک میهن اسلامی را ندادند و با غیرت و شجاعتی مثال زدنی در مقابل توطئه های شوم دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام کریمی، امروز در اولین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در جمع خواهران طلبه مرکز تخصصی فقه و اصول حضرت خدیجه کبری(س) دورود، گفت: امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدا و از جان گذشتگی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس است که باید قدردان این امنیت باشیم . 

وی با اشاره به اینکه باید دستاوردهای دوران ۸ ساله دفاع مقدس در جامعه بویژه بین نسل جوان تبلیغ و تبیین شود، افزود: طلاب و مبلغان در این زمینه نقش مهمی دارند و  فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه و نسل جوان نهادینه کنند . 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه دورود، دوران دفاع مقدس را اوج ایثار و فداکاری جوانان و مردم این مرزوبوم در دفاع از اهداف اسلام و انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با الگوپذیری از نهضت امام حسین (ع) و ولایت مداری اجازه تعدی دشمن به خاک میهن اسلامی را ندادند و با غیرت و شجاعتی مثال زدنی در مقابل توطئه های شوم دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند . 

در ادامه خورشیدوند، سرپرست مرکز تخصصی فقه و اصول حضرت خدیجه کبری (س) دورود نیز با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای تبلیغ و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: طلاب و مبلغان باید با همت جهادی در راستای پیاده سازی اهداف دفاع مقدس در جامعه تلاش کنند و دشمن شناسی، بصیرت افزایی و ولایت مداری را تبلیغ نمایند. 

وی در پایان یادآور شد: هدف اصلی حوزه های علمیه تربیت مبلغانی توانمند و کارآمد برای تبیلغ و نهادینه سازی اهداف اسلام و اصول انقلاب است که باید برای تحقق این مهم و تربیت مبلغانی توانمند در عرصه بین الملل همه توان خود را بکار گیریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha