شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه / مدیر کل مرکز خدمات حوزه‌ علمیه آذربایجان شرقی از اندیشکده «رویش» مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) تبریز بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی، مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌ علمیه آذربایجان شرقی از اندیشکده «رویش» مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) تبریز بازدید کرد.

حجت الاسلام فرهادی، معاون مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) تبریز، در جریان این بازدید، اندیشکده «رویش» را یک محفل فرهنگی با پشتوانه علمی و تخصصی اساتید حوزه‌ و دانشگاه تبریز معرفی کرد.

معاون مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) تبریز، ایجاد شبکه رسانه‌ای رویش را اصلی برای درآمیختن علم و فرهنگ با هنر و رسانه دانست و رمز ماندگاری علم و فرهنگ در عصر حاضر را درآمیختگی با هنر و رسانه برشمرد.

وی  همچنین با ارائه گزارشی از شبکه رویش و امکانات رسانه‌ای و تصویری این مجموعه، آمادگی ارائه خدمات فنی و هنری به سایر نهادهای حوزوی دینی را اعلام کرد.

حجت الاسلام موسوی، مدیر کل مرکز خدمات حوزه‌ علمیه آذربایجان شرقی هم حضور در فضای مجازی و بهره‌مندی از تولیدات رسانه‌ای و ارائه محتوای دینی هنری را یکی از مهم‌ترین وظایف نهادهای تبلیغی دانست و ایجاد یک واحد رسانه‌ای در معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات را گامی مهم برای بهره‌مندی از این ظرفیت عنوان کرد.

وی با اشاره به وضعیت ایام شیوع بیماری کرونا، برگزاری دوره‌های غیر حضوری با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی با بهره‌گیری از امکانات شبکه رویش را مهم و فرصتی مناسب برای جذب مخاطب در شبکه‌های اجتماعی دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha