چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
صدیقه صدیق تقی زاده

حوزه/ مدیرکل بانوان و خانواده استانداری قم گفت: ۲۱ کارگاه تولیدی که هر کدام بین ۶۰ تا ۶۰۰ نفر را بکار گرفته‌اند ایجاد شده است که به دنبال تبدیل این کارگاه‌های موقت به یک شغل پایدار هستیم و در این راستا خیریه‌ها را به سمت کارآفرینی سوق داده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری حوزه،صدیقه صدیق تقی‌زاده امروز در دیدار اعضای کمیته فرهنگی و شورای مشاوران امور بانوان استان با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه این مشاوران پیگیر امور بانوان در دستگاه‌های مختلف اجرایی هستند، اظهار کرد: ۹۰ مشاور امور بانوان در مجموعه‌های مختلف استان قم حضور دارند که تاکنون نشست‌های مشترکی با حضور این افراد برگزار شده است تا بتوانیم برنامه‌های منسجمی را در حوزه بانوان و خانواده دنبال کنیم.

وی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در هفته حجاب و عفاف امسال پرداخت و اضافه کرد: امسال ۱۱ مجموعه مردمی فعال در حوزه حجاب و عفاف شناسایی شده و در کنار دستگاه‌ها فعالیت‌های فرهنگی را دنبال کردند.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری قم گفت: جشنواره میراث مادر نیز با هدف تجلیل از فعالان حجاب و عفاف برگزار شد و دارندگان آثار هنری، رسانه‌ای، پژوهشی و علمی در این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ۶ هزار و ۳۰۰ چادر با قیمت مناسب تهیه و در اختیار بانوان دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت، عنوان کرد: برخی از دستگاه‌ها به تولید محتوا پرداختند و برخی از دیگر دستگاه‌ها نمایشگاه‌هایی را برای ارائه این محتواها برپا کردند.

تقی‌زاده ضمن تقدیر از انسجام مطلوب میان دستگاه‌ها عنوان کرد: در هفته پرستار و ولادت حضرت زینب سلام‌الله علیها ۱۰ بیمارستان توسط دستگاه‌های اجرایی تقدیر شدند که در این تقدیرها متبرکات حرم، متبرکات مسجد جمکران و کتب کتابخانه‌های عمومی به پرستاران اهدا شد.

وی از تشکل کمیته‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، آموزشی پژوهشی و حقوقی در شورای مشاوران امور بانوان استان قم یاد کرد و گفت: ۲۱ کارگاه تولیدی که هر کدام بین ۶۰ تا ۶۰۰ نفر را بکار گرفته‌اند ایجاد شده است که به دنبال تبدیل این کارگاه‌های موقت به یک شغل پایدار هستیم و در این راستا خیریه‌ها را به سمت کارآفرینی سوق داده‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha