چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تبریز

حوزه / حجت الاسلام محمدی گفت: ویروس کرونا عزیزان بسیاری را از ما گرفت و خانواده‌های زیادی داغدار شدند و امروز برخی کسب و کارها در اثر این بیماری دچار آسیب شده اند که باید حمایت‌ شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام عبدالله محمدی، امام جمعه میانه، امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، گفت: ویروس کرونا، عزیزان بسیاری را از ما گرفت و خانواده‌های زیادی داغدار شدند و امروز برخی کسب و کارها در اثر این بیماری دچار آسیب شده اند که باید حمایت های لازم از سوی نهادها صورت پذیرد.

امام جمعه میانه افزود: اتحاد و اتفاقی که در بین مسئولان شهرستان حاکم بود و امکاناتی که به بیمارستان‌های میانه از جانب خیرین و دستگاه‌های ذی‌ربط اهدا شد واقعا حرکت بزرگی در جهت مقابله با این ویروس منحوس بود.

وی ادامه داد: ما قدردان کادر درمان، پزشکان، پرستاران نیروهای کمک پپرستا، خدماتی و ... هستیم که از بدو شیوع کرونا شبانه‌روزی در خدمت به بیماران کرونایی تلاش کرده‌اند.

حجت الاسلام  محمدی ادامه داد: در شهرستان میانه برای اینکه خانواده‌های نیازمند در مضیقه نبوده و آلام آنان کاهش یابد، بسته‌های مواد غذایی، معیشتی و بهداشتی میان این عزیزان توزیع شد.

وی  افزود: کمک های مومنانه و کارهای زیادی در دستگیری از نیازمندان انجام پذیرفت و دفتر امام جمعه، سپاه، بسیج، مراکز خیریه و نیکوکاری و خیرین عزیز و ... در این راستا فعالیت‌های زیادی داشته و در ادامه نیز این برنامه‌ها ادامه خواهند داشت.

امام جمعه میانه  خاطر نشان کرد : کادر درمان، دستگاه‌ها و ادارات مرتبط و خدمات رسان، بسیجیان، نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و قضایی در بحث مدیریت و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا زحمات بسیاری متحمل شدند که از این عزیزان قدردانیم.

وی در پایان اافزو: جا دارد از خبرنگاران و اصحاب رسانه که در امر اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم از خطر کرونا نقش مهمی ایفا کردند، قدردانی کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha