شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ایت الله مصباح یزدی

حوزه/ مدیریت و مدارس علمیه خواهران استان سمنان با صدور پیام های جداگانه درگذشت حضرت ایت الله مصباح یزدی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، مدیریت و مدارس علمیه خواهران استان سمنان با صدور پیام های جداگانه درگذشت حضرت ایت الله مصباح یزدی را تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت مدارس علمیه خواهران استان سمنان به این شرح است:

تسلیت معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان سمنان

انا لله و انا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

روح بلند و ملکوتی فقیه  انقلابی فیلسوف مجاهد عمار انقلاب، حضرت آیت الله علامه محمدتقی مصباح یزدی به ملکوت اعلی پیوست.

رحلت این عالم ربانی را به حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری و عموم ارادتمندان به ایشان تسلیت عرض می کنیم.

تسلیت روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان سمنان

انالله و انا الیه راجعون

روح ملکوتی مصباح انقلاب به ملکوت اعلی پیوست.

فقدان این فقیه و فیلسوف زاهد و ‌خدوم و استاد اخلاق را به رهبری معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم و حوزه های علمیه و روحانیت معظم و مردم شریف و ایران و قم و همه شاگردان و دوستداران و بازماندگان محترم و بویژه بیت شریف و ایشان تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات آن فقید سعید و سلامت و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای بازماندگان محترم از خداوند منان و مهربان خواهانیم.

تسلیت اساتید، کادر و طلاب مدرسه علمیه حضرت معصومه سلام الله شاهرود

عروج یار دیرین مقام عظمای ولایت ،عمار انقلاب حضرت آیت الله مصباح یزدی را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) ، مقام عظمای ولایت و مردم ایران اسلامی تسلیت عرض مینماییم .

پیام کانون بانوان و خانواده رضوی استان سمنان

انا لله و انا الیه راجعون

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی دار فانی را وداع گفتند.

لحظاتی پیش روح بلند و ملکوتی فقیه  انقلابی فیلسوف مجاهد عمار رهبر حضرت آیت الله علامه محمدتقی مصباح یزدی به ملکوت اعلی پیوست.

رحلت این عالم ربانی را به حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری و عموم ارادتمندان به ایشان تسلیت عرض میکنیم. 

تسلیت موسسه اموزش عالی امام جعفر صادق (ع)  سطح سه خواهران شاهرود

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء

خبر رحلت عالم و عارف بزرگ حضرت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی ره استاد فرزانه ای  که عمر گرانبهای خود را صرف تهذیب نفس، مبارزه با ظلم و خدمت به دین و ترویج فرهنگ اسلامی کرد، موجب تأثر و تألم فروان گردید. ایشان به راستی مصداق بارز «العلماء امناء الرسل» بود که از جمله یاران نهضت امام خمینی(ره) و از مبارزان و مجاهدان انقلابی در عصر ستمشاهی پهلوی در کشور بود و در عین حال به عنوان عارفی وارسته در مسیر کمال انسانی و ترویج صفات الهی در جامعه گام بر می‌داشت وی سراسر عمر خود در کسب علوم و معارف اسلامی و معرفی اسلام ناب محمدی از قرآن و اهل بیت(ع) گام برداشت.

با تسلیت درگذشت این عالم ربانی به ساحت مقدس حضرت حجت ابن‌الحسن عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، برای بازماندگان صبر جمیل و برای آن عالم بزرگوار علو درجات  از بارگاه خداوند متعال درخواست داریم.

پیام مدرسه علمیه فاطمه بنت اسد(س)  بسطام

انالله و انا الیه راجعون

قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم: إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ.

هرگاه عالمی بمیرد رخنه ای جبران ناپذیر در اسلام ایجاد می شود که تا روز قیامت هیچ چیز آن را فرو نمی ‏پوشد.

فقدان عظیم عمار رهبری و این ضایعه ی بزرگ را به ساحت نورانی حضرت  ولیعصر (عج) و حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) و حوزه های علمیه و دوستداران مسیر نورانی ولایت تسلیت عرض می نماییم.

تسلیت مدیریت و اساتید و کادر و طلاب مدرسه علمیه فاطمیه (س) مهدی شهر

انا لله وانا الیه راجعون روح بلند عالم ربانی آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی به ملکوت اعلی پیوست.

این ضایعه دردناک را به محضر امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری و همه امت اسلام تسلیت عرض مینماییم.

تسلیت موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمیه دامغان

انا لله و انا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

عروج یار دیرین مقام عظمای ولایت، عمار انقلاب حضرت آیت الله مصباح یزدی را به پیشگاه حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام عظمای ولایت و مردم ایران اسلامی تسلیت عرض می نماییم.

حضرت آیت الله مصباح یزدی که پس از عمری مجاهدت و کوشش فراوان در ترویج فرهنگ ناب اسلام و مکتب اهل بیت (ع) به دیدار حق شتافت، موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

بدون شک فقدان این عالم وارسته که مشتاقان بسیاری از مجالس علمی ایشان بهره مند می شده اند، مایه ی اندوه بیشتر را فراهم می آورد.

این مصیبت را به بیت مکرم آن مرحوم، مردم عزیز ایران، دوستان و شاگردان ایشان تسلیت عرض نموده، علو درجات برای آن مرحوم و  صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسالت نماییم.

تسلیت مدرسه علمیه فاطمیه گرمسار - ایوان کی

انا لله و انا الیه راجعون

در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، آیت‌الله مصباح‌یزدی هم آسمانی شد.

رحلت این عالم ربانی را به حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری و عموم ارادتمندان به ایشان تسلیت عرض می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha