جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
منصوره کرمی، همسر دکتر مسعود علیمحمدی

حوزه/ همسر نخستین شهید هسته‌ای کشور، با بیان اینکه سردار سلیمانی الگوی بزرگ زمانه است، اظهار کرد: ملت ایران باید از ایشان درس بگیرد و در راه هدف مشترکی خود که به اهتزار درآوردن پرچم اسلام در اقصی نقاط جهان است قدم بردارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، منصوره کرمی، همسر دکتر مسعود علیمحمدی، در آستانه سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: تلاش، مجاهدت خالصانه، صبر و شجاعت از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی بود و با همین ویژگی‌ها توانست وجود منحوس داعش را از منطقه پاک کند.

وی اظهار کرد: با بردن نام داعش ترس و وحشت بر وجود انسان سایه می‌افکند؛ اما سردار سلیمانی با توکل بر خدا و شجاعت هر چه تمام در جبهه نبرد علیه داعش حضور یافت و با شجاعت جنگید تا نام داعش از صفحه روزگار محو شود.

کرمی با بیان اینکه ایشان سربازی شجاع، دلیر و ولایت مدار بود که هرگز به دشمن اجازه عرض اندام در منطقه نداد، افزود: به یقین جنایت آمریکا در ترور این مجاهد نستوه، ملت ایران را بیدارتر خواهد کرد. دشمن و ایادی کفر بدانند امروز با شهادت این سردار بزرگ هزاران سردار پیرو ولایت فقیه و دلسوز اسلام در مقابل آنها ایستادگی و جانفشانی می‌کنند.

وحشت دشمنان از پیشرفت ایران

همسر شهید مسعود علیمحمدی خاطر نشان کرد: شهادت شهدای هسته‌ای بیانگر این است که دشمنان ما چقدر نسبت به پیشرفت کشورهای مسلمان وحشت دارند.

کرمی در ادامه با بیان اینکه ترور دانشمندان هسته‌ای کشور نشانه ترس و ناتوانی استکبار جهانی از توسعه و پیشرفت علم و دانش ایرانی است، ادامه داد: ملتی که الگویش امام حسین(ع) است هیچ ترسی از مرگ ندارد و تمام شهدای ما به ویژه سردار سلیمانی و شهدای هسته‌ی کشور با توکل به خدا، الگوگیری از سیره ائمه اطهار(ع) و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های بسیاری رسیدند و همین مهم موجب وحشت دشمنان شده است.

وی افزود: شهید علیمحمدی و سایر شهدای هسته‌ای همه در ایران تحصیل کردند و همین امر موجب ترس بیشتر دشمن شده است، آنان فکر نمی‌کردند ایرانیان این توانایی را داشته باشند که با علم و دانش خود به این جایگاه برسند.

بر پایه این گزارش؛ شهید علی محمدی صبح‌گاه ۲۱ دی ماه سال ۸۸ در اثر انفجار بمب به شهادت رسید. او استاد پایه ۲۲ فیزیک دانشگاه تهران و نماینده ایران در پروژه سزامی (مرکز تابش سینکروترون برای تحقیقات و علوم کاربردی در خاورمیانه) بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha