شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علی خاتمی - زنجان

حوزه/ عاملان شهادت شهید "سلیمانی" و یارانش را نه می بخشیم و نه فراموش می کنیم بلکه با تمام توان در مقابل استکبار ایستاده ایم و پشت سر ولی امر مسلمین حرکت می کنیم و مطمئن هستیم نصرت پروردگار و اقتدار معنوی را می بینیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی، در مراسم بزرگداشت ایام فاطمیه و اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و چهلمین روز شهادت دانشمند هسته ای شهید «فخری زاده» که در سالن بقیه الله اعظم (عج) انتظامی استان زنجان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، با تسلیت سالگرد شهادت این شهید بزرگوار و یاران همرزمش، اظهار داشت: نیروی انتظامی در همه زمینه ها در کنار مردم حضور دارد که این نشان از مردمی بودن پلیس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از تک تک کارکنان خدوم نیروی انتظامی که در ماموریت های محوله خوب درخشیدند، تصریح کرد: در هیچ مقطعی از مقاطع تاریخ ناجا به اندازه این زمان در دل مردم جا باز نکرده بود البته این موفقیت با همت شما عزیزان و لطف خداوند متعال حاصل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با اشاره به اینکه این محبوبیت و وظیفه شناسی با دستان توانمند تک تک شما کارکنان نیروی انتظامی حاصل شده است و به دست شما نیز باقی خواهد ماند، گفت: کارکنان ناجا شبانه روز برای تامین نظم و امنیت مردم تلاش می کنند که این جای تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه با تاکید بر اینکه خداوند به شهید "سلیمانی" خوب مدالی داد و یک عمر دیانت، تقوی، جهاد، حضور در میدان بودن، ولایتمداری و عمل توام با بصیرت را با شهادت به ایشان اعطا کرد، گفت: این شهید بزرگوار در زندگی و حیاتش مایه رحمت و برکت بود و با شهادتش نیز توطئه استکبار برای ایجاد و تغییر خاورمیانه بزرگ را خنثی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با تاکید بر اینکه شهید "سلیمانی" سردار و سرباز ولایت و مرد میدان بود، افزود: برخلاف تاریخ این کشوردر دوران دفاع مقدس با نثار بیش از ۲۰۰ هزار شهید و تلاش سربازان ولایت، یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن نیفتاد و این برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است.

وی در پایان تصریح کرد: عاملان شهادت شهید "سلیمانی" و یارانش را نه می بخشیم و نه فراموش می کنیم بلکه با تمام توان در مقابل استکبار ایستاده ایم و پشت سر ولی امر مسلمین حرکت می کنیم و مطمئن هستیم نصرت پروردگار و اقتدار معنوی را می بینیم.

گفتنی است، در این مراسم از دو خانواده شهید مدافع حرم، یک آزاده جانباز و مدافع سلامت و همرزم شهید سپهبد "حاج قاسم سلیمانی" و برگزیدگان مسابقه سراسری قرآن کریم ناجا تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha