شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بازدید آیت الله سعیدی از مرکز مدیریت هوشمند پایش ناجا

حوزه/ امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان قم با حضور در قرارگاه امام علی علیه‌السلام ‌از مرکز پایش تصویری نیروی انتظامی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید محمد سعیدی  از مرکز مدیریت هوشمند پایش تصویری نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی قرارگاه امام علی علیه‌السلام قم بازدید کرد.
در این بازدید تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با تشکر از سردار میر فیضی فرمانده نیروی انتظامی قم و همه همکاران وی گفت: هوشمندی پلیس با ابزارها و امکاناتی که در این مرکز گردآوری شده هم موجب افزایش امنیت است و هم اطمینان مردم نسبت به پلیس را بیشتر می‌کند و این کار اهمیت بالایی دارد.


وی ادامه داد: هرچه این هوشمند سازی در جامعه بیشتر باشد موفقیت‌های بیشتری حاصل خواهد شد و پلیس در حد خود ودر حیطه وظایف خود مسئولیتی که بر دوش دارد را انجام می‌دهد ولی آن چه که این وظیفه را کامل می‌کند و باعث می‌شود نتیجه و خروجی درست از آن گرفته شود همکاری دستگاه‌های دیگر با نیروی محترم انتظامی است.


امام جمعه قم گفت: پلیس توانسته روز به روز برای رشد و ارتقاء خود بکوشد و تلاش کند و از روی عقیده و غیرت این کارها را انجام دهد و مردم باید بدانند این حرکت خوب پلیس در حوزه هوشمند سازی با استفاده از این ابزارها برای جلو گیری و پیشگیری از جرم، بسیار مهم است چراکه در نهایت به نفع مردم و برای مردم و در راستای حفظ امنیت و آرامش آن‌ها خواهد بود و در شرایط کنونی برای اینکه یک زندگی سالم و معنوی و جامعه سالم‌تری داشته باشیم باید از این ابزار کمک گرفته شود.


وی افزود: امروز بعد از گذشت ۴۰سال از انقلاب شکوهمند از جهات مختلفی از دنیا جلو هستیم؛ با شیوع ویروس منحوس کرونا، کسانی که ادعای ابرقدرتی داشتند و برای جامعه خود از نظر پزشکی و امنیت و بهداشت به صورت دائم رجز می‌خواندند هیچ کاری نتوانستند انجام دهند و به همگان ثابت شد که چقدر ناتوان هستند اما به لطف خدا جمهوری اسلامی ایران توانسته در این عرصه و عرصه های دیگر به دستاوردهای بسیار خوبی برسد و بتواند شرارت این ویروس را به حداقل برساند و ما در همه زمینه ها به همکاری و دعای خیر مردم و کمک دستگاه‌ها نیاز داریم.


آیت الله سعیدی با یاد کردن از شهدای ناجا گفت: شهدای نیروی انتظامی افرادی بودند که کار خود را بر اساس عقیده و ایمان انجام دادند وتکالیف خود را بر اساس غیرت دینی و باور و اعتقاد خود جلو بردند و در نهایت با جان، آبرو، وقت و سلامت خود امنیت را برای ما حفظ کردند تا مردم در صحت وسلامت زندگی کنند.

در این بازدید سردار میرفیضی ضمن تشکر از حضور آیت الله سعیدی در مرکز فرماندهی امام علی علیه‌السلام، گزارش کاملی از مرکز پایش تصویری پلیس ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha