شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ارسال کمک

حوزه/ مدیر کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (س) اسفراین از جمع‌آوری و ارسال کمک‌های خیرین نیک‌اندیش به مناطق زلزله‌زده سی سخت، به همت فعالان این کانون خبر داد.

غلامحسین امیری، مدیر کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (س) اسفراین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار کرد: به همت فعالان این کانون کمک‌های خیرین نیک‌اندیش برای ارسال به مناطق زلزله‌زده سی سخت جمع‌آوری شد.

وی افزود: به همت فعالان کانون و با مشارکت نیک‌اندیشانه خیرین و کمک‌های مردمی طی دو مرحله، اقلام موردنیاز هم‌وطنان آسیب‌دیده از زلزله در سی سخت جمع‌آوری و به این مناطق ارسال شد که در این دو مرحله جمعاً ۷۰ میلیون تومان اقلام مختلف جمع‌آوری و هزینه شد.

امیری، با بیان اینکه این کمک‌ها هم‌زمان با میلاد مولی‌الموحدین، حضرت امام علی (ع) فراخوان، جمع‌آوری و به مناطق آسیب‌دیده ارسال شد، ادامه داد: کمک‌ها در مرحله اول شامل پتو، لباس گرم و وسایل گرمایشی به مبلغ تقریبی ۵۵ میلیون تومان تهیه شد.

امیری همچنین خبر داد: در مرحله دوم جمع‌آوری کمک‌های مردمی کانون علاوه بر اقلام گرمایشی و البسه گرم، مواد غذایی کنسرو شده، آب معدنی، مواد غذایی خام جهت طبخ غذای گرم همچون حبوبات و برنج... و نیز پک‌های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده را شامل می‌شود.

وی در تکمیل مطلب فوق مبلغ هزینه شده در مرحله دوم را ۱۵ میلیون تومان عنوان کرد.

امیری در خاتمه با بیان اینکه درصدد هستیم تا مرحله سوم کمک‌ها را نیز به مناطق زلزله جمع‌بندی و ارسال کنیم، خواست تا خیرین فعالان این کانون فرهنگی هنری و هیئت محبان الزهرا (س) اسفراین را یاری کنند.

گفتنی است، سی سخت شهری در ۳۵ کیلومتری شمال غربی شهر یاسوج مرکز استان و در استان کهگیلویه و بویراحمد ایران جای دارد. این شهر مرکز شهرستان دنا است که در شامگاه ۲۹ بهمن ۹۹ زلزله‌ای به بزرگی ۵/۶ ریشتر ساعت ۲۲: ۰۵ دقیقه این شهر را لرزاند و خساراتی وارد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha