شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام عباسی قزیوین

حوزه / استاد حوزه علمیه قزوین گفت: مرحوم حجت الاسلام جوادی از یادگاران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس و مبلغین توانمند و جانبازی فداکار بود.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، مدیر سابق حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن اظهار تاسف درگذشت مرحوم حجت الاسلام سید اسماعیل جوادی، بیان کرد: جانبازان، انسان هایی ایثارگر و جان برکف هستند که طی سال های جنگ تحمیلی و تجاوز دشمن، در خطوط مقدم جبهه، قهرمانانه سینه خود را در برابر آتش دشمن سپر کرده و در راه حفظ کیان اسلام، سلامت خود را تقدیم داشتند.

وی ادامه داد: جانبازان، انسان های برگزیده ای هستند که بسیاری از نعمت های مادی خود را به پیشگاه دوست تقدیم کرده اند و آنان به دلیل از خود گذشتگی ها و ایثارگری هایشان، موانع و حجاب ها را که در اثر تعلّقات و وابستگی های دنیوی ایجاد می شود، کنار زده و راحت تر با خداوند به مناجات می پردازند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس روحانیت نیز همیشه در میدان نبرد با متجاوزان بعثی رژیم صدام بود که نمونه آن مرحوم حجت الاسلام جوادی که از رزمندگان فاتح شهر خرمشهر بود.

حجت الاسلام جوادی جانبازی فداکار عالم بود

 حجت الاسلام علاالدین صفی خانی، معاون امور طلاب حوزه دعلمیه قزوین، هم ضمن تسلیت رحلت این عالم جلیل القدر وار رزمندگان دلاور هشت سال دفاع مقدس استان قزوین، بیان کرد: حوزه های علمیه سراسر کشور مفتخر هستند که بهترین فرزندان این مرزوبوم از قشر روحانیت و طلبه در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا نمودند تا وجبی از خاک این کشور به دست دشمن نیفتد.

وی ادامه داد: جانبازان، اسناد زنده ای از مجاهدت و ایثارگری و اسوه های ایمان، ایستادگی و رشادت هستند که حقیقت وصف مبارک شهید زنده را برازنده قامت صبر و ایثار آن‌ها می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha