شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
طاهری

حجت الاسلام طاهری در بازدید از منطقه زلزله زده روستای شول، گفت: مجاهدت گروههای جهادی بازسازی سریع آسیب های زلزله گناوه را ممکن می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر امروز در بازدید از مناطق آسیب دیده از زلزله شهرستان گناوه به ویژه روستای شول، بر لزوم بازسازی سریع منازل و مراکز آسیب دیده تأکید کرد.

حجت الاسلام محمدرضا طاهری با بیان اینکه برخی جلوه های اسفناک فقر، حتی پیش از زلزله امروز در این روستا، روح انسان را می آزارد، گفت: مجاهدت گروه های جهادی و مدیران فعال کمیته امداد استان، بازسازی سریع آسیب های زلزله گناوه را ممکن می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بازدید از منزل یکی از آسیب دیدگان که دچار خسارت جدی شده بود، تاکید کرد: باید هرچه سریعتر به وضعیت مردم زلزله زده رسیدگی شود تا این مردم در این شرایط دغدغه ای از این لحاظ نداشته باشند.
 
وی ضمن تقدیر از تلاشهای امیدآفرین و آرامش بخش حجت الاسلام ملک زاده، روحانی مستقر اداره کل تبلیغات اسلامی استان در این روستا، اضافه کرد: امیدوارم این زلزله، نقطه پایانی بر رنج و محرومیت مردم مظلوم این روستا باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در پایان تأکید کرد: با عزم جدی روحانی این روستا و سازماندهی گروه های جهادی، خانه مشهدی قربان های روستای شول را به زودی خواهیم ساخت.

گفتنی است، پیش از ظهر امروز زمین‌لرزه‌ ۵/۹ ریشتری در عمق ۱۰ کیلومتری از سطح زمین در حوالی بندر گناوه در مرز استان‌های بوشهر و فارس رخ داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha