یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حسینی قمی

حوزه/ بحمدالله حال عمومی آقای حسینی قمی خوب است و به زودی از بیمارستان مرخص خواهند شد که با توکل به خدا و دعای مردم و مراقبت‌های پزشکی جای نگرانی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در صفحه مجازی  برنامه سمت خدا آمده است: بحمدالله حال عمومی آقای حسینی قمی خوب است و به زودی از بیمارستان مرخص خواهند شد که با توکل به خدا و دعای مردم و مراقبت‌های پزشکی جای نگرانی نیست.

در صفحه مجازی حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی نیز تاکید شده است: دوستان عزیز ضمن تشکر از همه عزیزان بابت پیگیری حال حاج آقای حسینی قمی، حال عمومی ایشان نسبت به روزهای گذشته در شرایط بهتری قرار دارد و اصلا جای نگرانی نیست، اما به هر حال مراحل درمان هر بیماری نیاز به طی زمان لازم دارد و لزوماً  هر روز نیاز و امکان اطلاع‌رسانی دقیق نیست و هرگونه وخامت حال ایشان به طور کل تکذیب می‌شود و هیچ مرجع خبری به جز همین صفحه در مورد حال ایشان مورد تایید نیست و همچنان محتاج دعای همه مخاطبین عزیز برای شفای همه بیماران گرامی مون هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی به زودی از بیمارستان مرخص می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    3 0
    سلام چرا مردم را نسبت به کسانی که دوستشون دارن اذیت میکنین ....ما دعاگوی ایشان هستیم ولی اخبار بدی که منتشر میشه آزار دهنده اس
  • موسوی IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 0
    الحمدلله رب العالمین انشاالله که همیشه ایشان و امثال ایشان در صحت کامل باشند
  • سعیدی IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 0
    سلام و احترام خدایاشکرت خدایاشکرت الحمدالله رب العالمین که آقای حسینی قمی حالشان خوب شد ومرخص شدند
  • سعیدی IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 0
    لطفاً وخواهشا دراسرع وقت ازطریق همان برنامه سمت خدا خبرسلامتی کامل ومرخص شدن آقای حسینی قمی را به اطلاع مردم برسانید ماهنوز دل نگرانشان هستیم.
  • م ح م IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    سلام علیکم انشاالله به لطف خداوند متعال هر چه زودتر شاهد سلامتی و شفای کامل ایشان باشیم.
  • سلطانیان IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 0
    خدا میدونه چقدر برای ایشون دعا میکنم،امثال آقای حسینی سرمایه های این ملت هستند و الهی به حق آیه های قرآن در صحت و سلامت باشن امام زمان نگهدارشون باشه انشاءالله