شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کرج، سردار قاسم رضایی

حوزه/ جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه جوانان چشم و امید انقلاب شکوهمند اسلامی هستند، گفت: عزت، شرف و آرامش خود را مدیون ولایت فقیه هستیم که این موضوع، عزت بخش ما در تمامی جهان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، سردار قاسم رضایی، با حضور در مراسم دانش آموختگی آموزشگاه شهید چمران کرج که با آموزشگاه های علمی تخصصی شهید بهشتی اصفهان، مالک اشتر اراک، شهید ورکش تهران و ولیعصر تبریز و سایر مراکز اجرایی آموزش عمومی به صورت بر خط و ارتباط ویدئو کنفرانسی برگزار شد، اظهار داشت:  امروز همگی ما با دلی شکسته و با بصیرت عاشقانه مرید شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه شما جوانان چشم و امید انقلاب شکوهمند اسلامی هستید، تصریح کرد: امروز در سالروز دوران ۸ ساله دفاع مقدس در این مکان و عبادتگاه در جمع مومنان و شهدا یاد و خاطره عزیزانی را که مسیر درست را به ما نشان دادند به خصوص شهدای جنگ تحمیلی را گرامی می داریم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم، شهدای مظلوم نیروی انتظامی و سردار دل ها سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی"، یادآور شد: عزت، شرف و آرامش خود را مدیون ولایت فقیه هستیم که این موضوع عزت بخش ما در تمامی جهان اسلام است.

این مقام عالی انتظامی ضمن تشکر از حضور تمامی مسئولان، خانواده های معزز شهدا و فراگیران، بیان داشت: امیدوارم شما در کنار سایر کارکنان مجاهدانه در انجام ماموریت ها بدرخشید و موفق باشید.

سردار رضایی در مراسم فراگیران دوره ۹۵ آموزشگاه های علمی تخصصی سراسر کشور با بیان اینکه آموزشگاه های نیروی انتظامی در وضعیت بسیارخوبی قرار دارد، گفت: شما عزیزان ان‌شاءالله با کارنامه عالی وارد عرصه خدمت خواهید شد.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه قدردان خانواده های محترم شما هستیم، عنوان داشت: همیشه باید با روحیه عاشورایی سرباز ولایت فقیه و تکیه گاه مظلومان بوده و مشغول خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha