جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نشست علمی

حوزه/ مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث، کرسی ترویجی «چیستی جهاد، تبیین در آیات و روایات» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث کرسی ترویجی «چیستی جهاد، تبیین در آیات و روایات» را برگزار می‌کند.

ارائه دهنده این نشست، حجت‌الاسلام امیر بنی اعصار، استاد همکار جامعةالمصطفی وناقد، حجت‌الاسلام رحیم سالمی، استاد همکار جامعةالمصطفی و مدیر کرسی آن حجت‌الاسلام علی فرهنمدیان می باشند.

این نشست روز شنبه ۶ آذرماه ۱۴۰۰ ساعت ۸ صبح در سالن عارف الحسینی (طبقه دوم مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث) برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طباطبایی IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 0
    چه موضوع پیش پا افتاده ای!!! یعنی بعد از گذشت این همه درس خارج هنوز برای شما چیستی جهاد روشن نشده است؟ به نظرم باید نشست هایی تشکیل داد که موضوعات‌ش بکر باشد و کار نشده باشد... درباره همین چیستی جهاد یک جستجوی ساده اینترنتی در بین مقالات و پایان نامه ها، دنیایی به شما مطلب می دهد... ضمن احترام با این نشست های سطحی مخالفم
    • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
      0 0
      احسنت متأسفانه دوستان افتاده اند دنبال برگزاری نشست و چندتا گزارش و عکس ولی نه به موضوع توجهی دارند و نه به بی ثمربودن بحث.خُب بابا برید یه کم تحقیق کنید ببینید نیاز جامعه چی هست؟!
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    0 0
    خداییش اگر طلبه ای همچین موضوعی رو برای مقاله یا پایان نامه به شما دست اندرکاران نشان بده و پیشنهاد بده خودتون به ده ها دلیل ردّش نمی کنید؟!!! خُب کمی انصاف بدید که مخاطب هم این موضوع را برای نشست شما ردّ کند و قبول نکند. اگر وقت ندارید نیازسنجی کنید به طلاب موفق ولی بی نام و نشان که تعدادشان هم زیاد است مراجعه کنید تا دستتان را پر کنند.
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    0 0
    نشست علمی!!!