جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی - رئیس جمهور

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، با اشاره به اینکه برای بنده افتخاری بزرگ بود که در اجتماعات مردمی شرکت کنم گفت: متاسفانه بخاطر وجود شریط کرونایی این افتخار نصیب بنده نشد و به دیدارهای مردمی مختصر اکتفا شد که تلاش می شود در دولت فعلی با همت جهادی مردم و مسئولان در رفع مشکلات مردمی همت خود را بکار می گیریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، امروز در دیدار با نخبگان، علما، مبلغان، خانواده شهدا و ایثارگران لرستانی، با تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب کبری(س) گفت:آن بانوی بزرگ، اسوه صبر، استقامت، عفاف و حجاب، ولایت مداری و الگویی نمونه برای بانوان فعال در حوزه های مختلف است.

وی با اشاره به اینکه استان لرستان دارای نخبگان و اندیشمندان بسیار در حوزه های مختلف دینی،فرهنگی،اجتماعی،علمی و ... است، بیان داشت: باید با استفاده از توان و خرد جمعی نخبگان در حوزه های مختلف، به رشد و توسعه همه جانبه کشور به‌ویژه استان ها، کمک کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه مرم استان لرستان مردمی ولایی و انقلابی هستند که در دوران ۸ سال دفاع مقدس با ایثار و جانفشانی در مقابل دشمنان ایستادند،خاطر نشان کرد: خدمت به مردم این استان افتخاری بزرگ بوده و باید با همت جهادی در راستای رفع مشکلات استان قدم برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، در پایان با اشاره به اینکه برای بنده افتخاری بزرگ بود که در اجتماعات مردمی شرکت کنم گفت: متاسفانه بخاطر وجود شریط کرونایی این افتخار نصیب بنده نشد و به دیدارهای مردمی مختصر اکتفا شد که تلاش می شود در دولت فعلی با همت جهادی مردم و مسئولان در رفع مشکلات مردمی همت خود را بکار می گیریم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha