امام جمعه ماکو:

ولایتمداری سپاه، عامل موفقیت در وعده صادق بود

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی گفت: دلیل اینکه سپاه در عملیات وعده صادق موفق شد، ولایت مداری و نترسیدن از دشمن بود که از شهداء دفاع مقدس و انقلاب اسلامی درس گرفته بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام سید محمد هاشمی امروز در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید سید محمد حجازی که با حضور مسئولین و مردم شهرستانی در مسجد جامع ماکو برگزار شد، اظهار داشت: عملیات وعده صادق به پشتوانه ولی فقیه در قلب دشمنان رعب و حشت ایجاد کرد و قدرت و عظمت ایران اسلامی را بار دیگر در جهان نمایان ساخت.

وی افزود: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این عملیات به نقش خود به خوبی عمل کرده و آماده بودن همه جانبه خود را به همه بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی در برابر مستکبران نشان داد.

امام جمعه ماکو خاطرنشان کرد: سپاه با این اقدام هوشمندانه و عزتمندانه قدرت پوشالی اسرائیل غاصب و جنایتکار را در دنیا در هم پیچید.

وی اظهار کرد: دلیل اینکه سپاه در عملیات وعده صادق موفق شد، ولایت مداری و نترسیدن از دشمن بود که از شهداء دفاع مقدس و انقلاب اسلامی درس گرفته بودند.

حجت الاسلام هاشمی با برشمردن برخی ویژگی‌های بازر سردار شهید حجازی، یادآور شد: شهید حجازی با فعالیت‌های گسترده خود در لبنان و کمک به حزب الله، قدرت و عظمت دوباره به جبهه مقاومت بخشید.

وی با بیان اینکه این شهید با تفکر بسیجی خود به توان نظامی و موشکی حزب الله قدرت و عظمت بخشید، بیان کرد: سردار شهید حجازی بسیجی تمام عیاری بود که در جبهه مقاومت و کشورهای مسلمان، با تفکر بسیجی خود منشا خدمات ارزنده‌ای شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha