هفت شهر عشق

حوزه/مسئول دبیرخانه مسابقه کشوری «هفت شهر عشق»  از تمدید مسابقه بزرگ کشوری هفت شهر عشق تا هفتم آبان خبر داد و گفت: این مسابقه با ۲۰ سئوال تستی برای هر شرکت کننده به صورت آنلاین ۱۳ آبان ماه  همراه با جوایز پنج میلیون تومانی برای پنج نفر، ۱۲جایزه دو میلیونی،۱۴جایزه یک میلیونی و ده ها جایزه ارزنده دیگر برگزار می شود.

حجت الاسلام عماد رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد اظهار کرد: به همت طلاب جهادی مؤسسه معارف امامت اهل بیت علیهم السلام مسابقه بزرگ«هفت شهر عشق» به صورت رایگان و با موضوع «جریان سفر امام حسین(ع) از مدینه تا مکه و کربلا و حوادث آن» که به مناسبت ماه محرم و صفربرگزار شده تا هفتم آبان تمدید شد.

وی یکی از دلایل تمدید این مسابقه را درخواست مکرر تعداد زیادی از علاقه مندان از سراسر کشور برای شرکت در این مسابقه عنوان کرد و افزود: کمیته علمی و اجرایی این مسابقه در نشستی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی میر عامل مؤسسه معارف امامت اهل بیت علیهم السلام زمان ثبت نام را که پیش از این تا ایان صفر اعلام شده بود تا هفتم مهر تمدید کرد.

مسئول دبیرخانه مسابقه کشوری هفت شهر عشق  ادامه داد: این مسابقه از متن کتاب هفت شهر عشق اثر حجت الاسلام مهدی خدامیان با موضوع امام حسین(ع) است که شرکت کنندگان فارسی زبان از سراسر جهان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی مسابقه به آدرس www.n۳۱۳.ir و https://n۳۱۳.ir/۱۱۰-۳۶ و شبکه اجتماعی@maarefemamat مراجعه نمایند و پس از ثبت نام و دانلود رایگان متن کتاب در این مسابقه شرکت کنند.

حجت الاسلام رضایی، تصریح کرد: شرکت کنندگان پس از مطالعه کتاب می توانند با مراجعه به سایت مسابقه تا هفتم آبان فایل کتاب را دانلود  و در ۱۳ آبان به صورت مجازی و آنلاین در مسابقه شرکت کنند و به ۲۰ سئوال تستی به صورت آنلاین و مدت زمان مشخص شده شرکت کنند.

وی با دعوت از همه علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی برای مطالعه متن روان این کتاب، افزود: جوایز نقدی پنج میلیون تومانی برای پنج نفر، دو میلیون تومانی برای ۱۲ نفر، یک میلیون تومانی برای ۱۴ نفر و همراه با ده ها دیگر جوایز ارزنده برای برندگان در نظر گرفته شده است.

مسئول دبیرخانه مسابقه کشوری «هفت شهر عشق» از اهداف برگزاری این مسابقه را  نشر معارف اهل بیت(ع) به خصوص در ایام اربعین و بالا بردن سرانه مطالعه  که از دغدغه های مقام معظم رهبری است، اعلام کرد.

حجت الاسلام رضایی با تقدیر و تشکر از همه نهادها و سازمان هایی که در برگزاری این مسابقه فرهنگی مذهبی مشارکت دارند، گفت: این مسابقه با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، مؤسسه معارف امامت اهل بیت علیهم السلام اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد و آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) برگزار می شود.

گفتنی است، نویسنده کتاب با بهره مندی از ۱۲۵ عنوان کتاب تاریخی و عربی برای نگارش محتوای آن، نوشته است «در این کتاب همراه با کاروان امام حسین(ع) از مدینه به سوی مکه حرکت می کنیم و بعد از آن با حوادث مسیر مکه تا کربلا و حماسه عاشورا از نزدیک آشنا می شویم و با داستان قهرمانی حضرت زینب(س) در سفر کوفه و شام کتاب را به پایان می رسانیم».

برپایه این گزارش، به همت طلاب جهادی مؤسسه معارف امامت اهل بیت علیهم السلام تاکنون در ایام کرونا چند دوره مسابقه کتابخوانی به مناسبت ماه رمضان و عید غدیر خم با رویکرد کشوری برگزار شده است و سومین دوره آن با عنوان «هفت شهر عشق» در حال برگزاری است.
 

انتهای پیام/