حجت الاسلام پیام ملکی مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور گفت: جولان گرانی و عدم نظارت بر قیمتها مردم را به سختی و دردسر انداخته است و اصلاح امور نیاز به روحیه انقلابی و مدیریت جهادی دارد.

حجت الاسلام پیام ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اینکه ضعف مدیریت بر اقتصاد و بازار تا بدان جا است که داد اهل انصاف، حتی حامیان دولت را هم در آورده است، اظهار داشت: جای هیچگونه چشم پوشی از سوءمدیریت ها، خصوصا در حوزه اقتصادی وجود ندارد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور ادامه داد: متأسفانه با توجه به گرانی لجام گسیخته که مردم روزانه درگیر آن هستند، تا بحال دولتمردان همچون روسا و وزرای کشورهای جنوب شرق شهامت عذرخواهی از مردم نجیب و فهیم را ندارند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور گفت: جولان گرانی و عدم نظارت بر قیمتها مردم را سختی به دردسر انداخته است و اصلاح امور نیاز به روحیه انقلابی و مدیریت جهادی دارد.

حجت الاسلام ملکی اظهار داشت: بزرگترین ضربه ای که به تولید داخلی وارد شد، زمانی بود که مدیریت نظام ارزی با زدن چوب حراج بر ذخائر پولی، ارز ۴۲۰۰ را بدون حساب و کتاب، به فروش رساند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور خاطر نشان کرد: تدبیر و دور اندیشی در ذخیره کردن مایحتاج مردم نجیب و انقلابی در جنگ اقتصادی، همچنین کنترل قیمتها و نظارت بر بازار، وظیفه ذاتی دستگاه های دولتی و تعزیرات حکومتی است.

وی در پایان گفت: اگر نبود روحیه انقلابی و مدیریت جهادی رئیس دستگاه قضا در برخورد با دزدان بیت المال و مفسدان اقتصادی، امروز شاهد جولان زالوصفتان با پشتیبانی جریان نفوذ، برای ایجاد جو نارضایتی آحاد جامعه از نظام اسلامی بودیم.