تصاویر/ دیدار اعضای شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی با رهبر معظم انقلاب

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: مسئولان به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در مورد کنترل گرانی‌های بی منطق بیشتر توجه کنند و در حل معضلات اقتصادی راهکارهای عملیاتی را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، در خطبه مکتوب جمعه این هفته همدان، با بیان اینکه بسیاری از مشکلات اقتصادی موجود، ناشی از ضعف در انگیزه‌ها و اراده‌ها است، اظهار داشت: قطعا همت و پیگیری مسئولان می‌تواند بسیاری از گره‌های اقتصادی که امروز با آن روبرو هستیم را باز کند و مشکلات را حل کند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی در حضور رهبر معظم انقلاب، مطرح کرد: مسئولان به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در مورد کنترل گرانی‌های بی منطق بیشتر توجه کنند و در حل معضلات اقتصادی راهکارهای عملیاتی را جدی بگیرند.

امام جمعه همدان با تبریک هفته بسیج بر حفظ هویت این نهاد تاکید کرد و گفت: بسیج یک حرکت اجتماعی قاعده مند، معرفت محور و ولایت مدار است که باید هویت و کارآمدی آن حفظ شود.

وی از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی استان برای بررسی طرح های پیشنهادی در رابطه با ویروس کرونا خبر داد و عنوان کرد: در کنار علوم پزشکی، مرکز تحقیقات گیاهان دارویی نیز به طور اختصاصی آماده همکاری در این خصوص می باشد و لذا این اقدام شایسته می‌تواند زمینه بهره مندی علمی از طب سنتی را فراهم نماید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان خطبه مکتوب جمعه این هفته نیز با اشاره به اجرای محدودیت های کرونایی، از مردم به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی تقدیر کرد.