پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
خوزستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با رئیس کل دادگستری استان در اهواز دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین طاهر مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با دکتر علی دهقان رئیس کل دادگستری استان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین طاهر ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های حوزه علمیه خواهران خوزستان بیان کرد: تعداد ۳۰ مدرسه علمیه خواهران در استان خوزستان مشغول به تربیت و پرورش حدود ۳۰۰۰ بانوی عالم، انقلابی و جهادی هستند و امیدواریم بتوانیم در ارتقاء سطح دینی و فرهنگی جامعه در سایه اهداف و مقاصد نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) موفق باشیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان گفت: این مدیریت برای نخستین بار در استان خوزستان موفق به برگزاری فراخوان مقاله و همایش ملی "ملزومات، ساز و کارها و موانع تحقق الگوی سوم زن مسلمان" با مجوز ISC شده است.

دکتر علی دهقان، رئیس کل دادگستری استان نیز در این دیدار، ضمن تأکید بر تقویت همکاری های دو نهاد، بیان کرد: فعالیت های پیشگیرانه در زمینه های فرهنگی و علی الخصوص موضوع عفاف و حجاب یکی از موضوعات مهمی است که می توان با هم افزایی به نتایج خوبی برای ارتقاء سطح فرهنگی و اعتقادی جامعه دست یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha