پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حمله تروریستی به مسجد هرات

حوزه / بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی‌های مقیم جمهوری اسلامی ایران در پی حمله تروریستی به مسجد امام زمان(عج) در هرات با صدور بیانیه ای این حمله تروریستی را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی‌های مقیم جمهوری اسلامی ایران در پی حمله تروریستی به مسجد امام زمان(عج) در هرات با صدور بیانیه ای این حمله تروریستی را محکوم کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

..و گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته شده‌اند مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

با نهایت تأسف و اندوه، مطلع شدیم که جنایتکاران کوردل، شب گذشته در حین نماز مغرب و عشاء، به مسجد امام زمان در شهرک محمدیه، بلوک ۵، غرب شهرک صنعتی ولسوالی گذره ولایت هرات حمله تروریستی وحشیانه‌ای انجام داده و امام جماعت و حدود هفت نفر از نمازگزاران، اعم از زن و کودک را به شهادت رسانده و تعدادی دیگر را زخمی نمودند.

این بنیاد، ضمن ابراز همدردی عمیق با خانواده‌های داغدار شهدای این حادثه تروریستی، به خصوص خانواده امام جماعت فقید این مسجد، حجت‌الاسلام والمسلمین شهید جاوید، مراتب عزای خود را به ملت شریف افغانستان اعلام می‌دارد و از خداوند متعال برای شهدای این فاجعه ناگوار، علو درجات و برای مجروحین شفای عاجل و کامل مسئلت می‌نماید.

همچنین، از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل برای ملت مظلوم افغانستان، به ویژه خانواده‌های شهدا، خواهانیم و امیدواریم که عاملان این جنایت هولناک به سزای اعمال ننگین خود برسند.

بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی‌های مقیم جمهوری اسلامی ایران
دهم اردیبهشت/ثور ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha