پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
نشریه جستارهای تاریخ اسلام

حوزه/ پنجمین شماره دوفصلنامه تخصصی جستارهای تاریخ اسلام به همت معاونت پژوهش جامعة الزهرا علیهاالسلام منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دوفصلنامه تخصصی جستارهای تاریخ اسلام با مدیرمسئولی سرکار خانم زهره برقعی و سردبیری دکتر حسین قاضی خانی در پله پنجم با ۶ مقاله علمی منتشر شد.

گونه‌شناسی سنت‌های سوگواری در عصر جاهلی به قلم نجمه صالحی، تأملی در تعارضات محتوایی و قرآنی قول مشهور در نقل ماجرای بعثت نوشته عباس تقوائی و مقداد ابراهیمی کوشالی و آسییب‌شناسی مقالات پژوهشی بانوان در حوزۀ غدیر خم در دهه‌های ۷۰ تا ۹۰ شمسی به همت فهیمه جعفری جبلی از عناوین منتشر شده در این شماره است.

همچنین مقاله‌های واکاوی شخصیت وکیل اول امام مهدی(عج) با تاکید بر منابع تاریخی– روایی به قلم حکیمه احسانی، حمایت عالمان از تولیدات ایرانی در عصر قاجار؛ چرایی و چگونگی به همت سعید نجفی نژاد و بررسی مخاطبانِ نبوی با تأکید بر نظریه آیت‌الله جوادی آملی در ساحت نظر و عمل نوشته سیده مهین میرافضلی و عالمه جمالزاده خیرآبادی در این شماره به چاپ رسیده است.

اساتید و پژوهشگران می توانند مقالات علمی خود را از طریق سامانه نشریه به نشانی https://jte.jz.ac.ir/ ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۳۲۱۱۲۳۴۲-۳۲۱۱۲۴۰۰ تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha