پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
جبهه عمل اسلامی لبنان

حوزه/ جبهه عمل اسلامی لبنان گفت: این جنبش جهانی مردمی و دانشجویی در حمایت از فلسطین بیانگر بیداری وجدان آنهاست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جبهه عمل اسلامی لبنان نشست دوره ای خود را به ریاست هماهنگ کننده عمومی خود شیخ زهیر الجعید در مرکز اصلی این جبهه در بیروت برگزار کرد.

در این نشست، مسائل عمومی داخلی و همچنین آخرین تحولات تجاوزات رژیم اسرائیل به نوار غزه و همبستگی و تعامل ملّت های جهان و دانشجویان دانشگاه ها که با صدای بلند خواستار آزادی فلسطین از دست صهیونیست‌های اشغالگر شدند، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این جبهه در بیانیه ای با اشاره به اینکه این جنبش جهانی مردمی و دانشجویی بیانگر بیداری وجدان آنهاست، افزود: دشمن برای سوء استفاده از آنچه به هولوکاست یهودی به دست آلمان نازی موسوم است و اتهام آنها به آنچه که یهودی ستیزی نامیده می شود، تلاش کرد، امّا این مسائل آنها را فریب نداده است، به ویژه دانشجویان دانشگاه های آمریکا، اروپا و استرالیا که فعالیت های خود را انجام دادند.

جبهه عمل اسلامی افزود: دانشجویان بر حق ملت فلسطین و مقاومت غزه و بر توقف تجاوز و رفع محاصره تأکید کردند و پرچم فلسطین را در همه دانشگاه ها و حتی پنجره های ساختمان های رو به روی کاخ سفید در واشنگتن به اهتزاز درآوردند.

این جبهه خاطرنشان کرد: این جنبش‌ها و تظاهرات همبستگی حتماً به نفع آرمان فلسطین است و تأثیر مثبتی بر افکار عمومی جهانی حتی در موقعیت های تصمیم‌گیری رسمی بین‌المللی دارد.

جبهه عمل اسلامی، شهادت دو جوان دلاور مصعب سعید خلف و محمد بلال خلف که در خاک پاک جنوب برای دفاع از قدس و مسجد اقصی شهید شدند را به اعضای جماعت اسلامی صمیمانه تبریک گفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha