پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تصاویر/ دیدار معاون امور طلاب حوزه های علمیه با امام جمعه گناوه

حوزه/ حجت‌الاسلام رکنی حسینی گفت: پدیده شوم قاچاق می‌تواند ضربه جبران ناپذیری به بخش تولید کشور داشته باشد، ولی در صورت عدم تفکیک معیشت مردم از کالای قاچاق اقتصاد و معیشت مناطقی مثل شهرستان گناوه با خطر جدی مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امروز در دیدار رئیس پلیس امنیت اقتصادی گمرک اظهار داشت: آنچه مهم است و بارها تکرار شده، بحث تفکیک و جداسازی معیشت مردم از پدیده شوم قاچاق است.

امام جمعه گناوه گفت: بحث استقرار پلیس امنیت اقتصادی در گمرکات یک حرکت خوب و پسندیده است که برای جلوگیری از آسیب‌ها و سوء استفاده فرصت طلبان و جلوگیری از ورود کالای غیر مجاز، می‌تواند تاثیر به سزایی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: پدیده شوم قاچاق می‌تواند ضربه جبران ناپذیری به بخش تولید کشور داشته باشد، ولی در صورت عدم تفکیک معیشت مردم از کالای قاچاق اقتصاد و معیشت مناطقی مثل شهرستان گناوه با خطر جدی مواجه خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تأکید رهبر معظم انقلاب در این ۱۷ سال، بر تولید و حمایت از تولید و جهش تولید بوده و ایشان همواره به بهبود اقتصاد و معیشت مردم توجه خاص و ویژه داشته‌اند، بنابراین همه ما موظفیم همه توان خود را در جهت تقویت اقتصاد جامعه و معیشت مردم به کار ببریم.

حجت‌الاسلام رکنی حسینی تأکید کرد: اگر کالایی بعد از طی مراحل قانونی و با نظارت پلیس امنیت اقتصادی مستقر در گمرکات ترخیص شد، نباید مجدد آن کالا در ایستگاه‌های بازرسی بازبینی گردد، چرا که فلسفه وجودی استقرار پلیس امنیت اقتصادی در گمرکات نظارت جدی بر کالاهای ترخیص شده است.

در ادامه سرگرد خلیفه رئیس پلیس اقتصادی مستقر در گمرک گناوه ضمن ارائه گزارشی، ابراز کرد: هدف کمک به معیشت مردم و حمایت از تولید داخل، بر مبنای نظارت بیش‌تر بر کالاهایی که ممکن است خلاف قوانین وارد کشور شده، می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha