یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: خدمات جمعیت هلال احمر در عرصه های مختلف قابل تقدیر است و قدم‌های خوبی در یک سال اخیر برداشته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی حاتمی نماینده ولی فقیه در زنجان امروز در نشست کنترل و هماهنگی عملیات طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان قول احداث پایگاه امداد ونجات جاده‌ای را داده است که جمعیت هلال‌احمر کشور نیز مسئولیت تجهیز این پایگاه را انجام خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در زنجان در ادامه افزود: زنجان به لحاظ موقعیت جغرافیایی در کریدور شمالغرب کشور قرار دارد و با هفت استان کشور همسایه است که حساسیت بالاتری به ویژه در خصوص ایجاد پایگاه‌های امداد ونجات جاده‌ای دارد.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی‌ بیان کرد: خوشبختانه بخشی از پایگاه‌ها در گذشته راه‌اندازی شده و زنجان شاهراه غرب به مرکز کشور محسوب می‌شود و ارائه خدمات در استان فقط برای مردمی‌که در این منطقه در تردد هستند، نیست بلکه برای همه هموطنانی است که از این مسیر گذر می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در زنجان، خدمات جمعیت هلال احمر در عرصه های مختلف قابل تقدیر است و قدم‌های خوبی در یک سال اخیر برداشته شده است، هلال‌احمری‌ها همواره در جاده‌های استان حضوری فعال دارند. آثار و خدمات هلال‌احمری‌ها چشمگیر است و بویژه مسافرانی که از غرب به شرق و برعکس در تردد هستند و خدمات دریافت می‌کنند نیز رضایتمندی از دریافت خدمات صادقانه این مجموعه دارند.

امام جمعه زنجان گفت: مجموعه هلال‌احمر خدمات و اقدامات متعدد در حوزه‌های ملی و فراملی به مردم ارائه می‌کند.

نماینده ولی فقیه در زنجان، با تاکید بر اینکه قدم‌های خوبی در یک سال اخیر در هلال‌احمر استان زنجان برداشته شده است، تصریح کرد: هلال‌احمری‌ها همواره در جاده‌های استان حضوری فعال دارند. آثار و خدمات هلال‌احمری‌ها چشمگیر است و بویژه مسافرانی که از غرب به شرق و برعکس در تردد هستند و خدمات دریافت می‌کنند نیز رضایتمندی از دریافت خدمات صادقانه این مجموعه دارند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر زنجان در حوزه لجستیک مشکلاتی دارد و تاکنون 10 پایگاه امداد ونجات جاده‌ای در مسیرهای ارتباطی استان احداث شده که نیازمند چندین پایگاه جدید دیگری هم داریم.

امام جمعه زنجان گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و استراتژی استان از حیث حوادث طبیعی و غیر طبیعی، نیاز ضروری زنجان به احداث پایگاه‌های امداد ونجات جاده‌ای بر اساس آمایش سرزمینی وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در زنجان خاطرنشان کرد: از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان قول احداث پایگاه امداد ونجات جاده‌ای گرفته شده که جمعیت هلال‌احمر کشور نیز مسئولیت تجهیز این پایگاه‌ها را داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی یادآور شد: امسال سه پایگاه امداد ونجات جاده‌ای در سطح استان زنجان توسط هلال احمر به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان بیان کرد: سالی پر خیر و برکت با حضور و مشارکت مردم برای اجرایی کردن شعار امام‌المسلمین و توفیق روز افزون برای مسئولان خدمتگذار و هلال‌احمری‌ها که خوشبختانه خود را وقف خدمت کرده اند، آرزو دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha