پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
ماموستا معروف خالدی

حوزه / امام جمعه موقت سنندج گفت: سردار شهید سلیمانی با مبارزات خود علیه استکبار ابهت پوشالی دشمنان اسلام را درهم شکست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا معروف خالدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: بهترین الگو و نماد برای مقاومت و جهاد در برابر دشمنان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه شهید قاسم سلیمانی عمر خود را وقف خدمت به اسلام و انقلاب کرد، گفت: سردار شهید سلیمانی با مبارزات خود علیه استکبار ابهت پوشالی دشمنان اسلام را درهم شکست و مایه تحقیر آنان گردید.

وی ادامه داد: امروز باید همواره در حفظ سیره و نگاه حاج قاسم سلیمانی در بحث وحدت و مبارزه به عوامل تفرقه افکن کوشا باشیم.

ماموستا خالدی اظهار کرد: حافظان امنیت بدون هیچ منتّی امنیت و آرامش را در کشور مهیا کرده‌اند که همه ما قدردان این عزیزان هستیم.

امام جمعه موقت سنندج گفت: در هفته‌های اخیر خبر راه اندازی صندوق خیریه برای کمک به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط مردم سنندج مایه خوشحالی شد و نگاه انسان دوستانه مردمان این دیار را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به جایگاه پدر و مادر، بیان کرد: پدران و مادران در ایام پرمشقت زمینه آرامش فرزندان خود را فراهم می‌کنند که این مهم باید مدنظر باشد و فرزندان همواره قدردان آنها باشند.

ماموستا خالدی با اشاره به اینکه نهادهای فرهنگی و دینی باید بر روی مسئله مهم نماز بیشتر از گذشته کار کنند، خاطرنشان ساخت: اقامه نماز و سایر عبادات و تکالیف دینی باعث می‌شود که انسان در مسیر درست حرکت کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha