چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
عملیات کربلای

حوزه/ امام جمعه چرام در آیین گرامیداشت عملیات کربلای پنج یاد و خاطره شهیدان علی حیدر و رمضان نعمتی در شهرستان چرام گفت: برگزاری یادواره شهدا شبهات موجود را برای نسل جوان برطرف کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید نوراله افشار امام جمعه شهرستان چرام، در آیین گرامیداشت عملیات کربلای ۵ و یادواره شهیدان علی حیدر و رمضان نعمتی، به تشریح نقش مؤثر رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در عملیات کربلای ۵ پرداخت و اظهار کرد: هدف از برگزاری این یادواره تجلیل از مقام شامخ این شهدا است.

وی، ایجاد روحیه ایثارگری و روشنگری جوانان را از دیگر اهداف این یادواره شهدا برشمرد و گفت: در زمانی که دشمن تلاش می‌کند تا در بین آحاد جامعه انحراف ایجاد کند، برگزاری یادواره شهدا می‌تواند شبهات موجود را برطرف کند.

افشار با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه مسئولان است، گفت: حفظ بصیرت و آگاهی آحاد مردم یکی از ضروریات شرایط فعلی است.

امام جمعه چرام با بیان اینکه حضور مسئولان در چنین یادواره‌های به غنای کیفی این مراسمات می‌افزاید، بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا در جامعه باید نهادینه شود و در این زمینه پیام یادواره‌های شهدا باید به گونه‌ای ارائه داده شود به گونه‌ای که ملت ما علی‌الخصوص قشر جوان و نوجوان راه شهدا را ادامه دهند و به هیچ وجه اجازه ندهند خون شهدای والا مقام پایمال شود.

وی برگزاری یادواره‌ها را انگیزه خوبی برای تجلیل از مقام شهدا عنوان کرد و گفت: در این آیین ما با خون شهدا پیمان می‌بندیم که هیچ گاه راه ولایت و رهبری را فراموش نکنیم و مانند شهید سلیمانی در مسیر ولایت فقیه باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha