سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: برای مواظبت از خون شهدا، باید مواظب نفوذ دشمن و نیز خط و مرام امام (ره) باشیم و نسبت به دستورات ولی فقیه بی تفاوت نشویم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مراسم اختتامیه یادواره سرداران و ۷۰۰ شهید مرند با حضور نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه عاشورا و مسئولین شهرستان مرند و سایر اقشار مردم در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در این مراسم گفت: اگر با سیره شهدا و روش و منش آنها آشنا شویم تحمل ما در مقابل مشکلات بیشتر می‌شود.

وی اظهار کرد: باید صبر کرده و نسبت به آینده خوش بین باشیم و قدر خانواده‌های شهدا را بدانیم، چرا که فرستادن فرزندان به میدان رزم کار بزرگی است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ادامه داد: برای مواظبت از خون شهدا، باید مواظب نفوذ دشمن و خط و مرام امام (ره) باشیم و نسبت به دستورات ولی فقیه بی تفاوت نشویم.

وی با اشاره به لزوم برداشتن موانع برای پیشرفت انقلاب گفت: ما باید در برابر دشمن، اتحاد و همدلی و صمیمیت و انسجام داشته باشیم و با وحدت و اتحاد و تبعیت از فرامین رهبری در برابر دشمن بایستیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به نقش مداحان در تبیین پیام انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: پیام انقلاب اسلامی باید از شیوه‌های مختلف از جمله شعر به گوش مردم برسد و حتی گفتن یک بیت شعر در این زمینه می‌تواند بسیار مؤثرتر باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha