سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
امام جمعه کوچصهان

حوزه/ حجت الاسلام حکیمی گیلانی، نعمت انقلاب اسلامی را مدیون شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا دانست و گفت: در گام دوم انقلاب باید کاستی‌ها را جبران کنیم و در حوزه‌هایی که وابستگی وجود دارد به استقلال برسیم؛ استقلالی که امروز در حوزه‌های مختلف شاهد آن هستیم از برکات انقلاب و اعجاز خون پاک شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام احمد حکیمی گیلانی، شب گذشته در یادواره ۱۵ شهید روستاهای بلسبنه، ایمن آباد، جیرسرا و یادبود مدافعان حرم در مسجد جامع کوچصفهان گفت: شهدا بهترین مسیر را پیمودند و در راستای دفاع از تنها کشوری که چارچوب آن بر اساس اسلام پی‌ریزی شده است، جهاد کردند.

وی با تاکید بر اینکه در گام دوم انقلاب مجاهدتی تمام عیار از سوی دلسوزان کشور نیاز است، اظهار کرد: مسئولان کشور بدانند که اگر می‌خواهند مورد شفاعت شهدا قرار بگیرند، باید وظایف خودشان را درست انجام بدهند.

حکیمی گیلانی، نعمت انقلاب اسلامی را مدیون شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا دانست و افزود: سهل انگاری، عدم توجه به شرح وظایف و سکوت در مقابل مسببان وضع موجود خیانت به انقلاب است.

امام جمعه کوچصفهان ادامه داد: دیدار با خانواده‌های شهدا و درس گرفتن از سیره عزیزانشان از وظایف مسئولان است.

وی ادامه داد: در گام دوم انقلاب باید کاستی‌ها را جبران کنیم و در حوزه‌هایی که وابستگی وجود دارد به استقلال برسیم؛ استقلالی که امروز در حوزه‌های مختلف شاهد آن هستیم از برکات انقلاب و اعجاز خون پاک شهدا است.

در گام دوم انقلاب کاستی‌ها را جبران کنیم

در گام دوم انقلاب کاستی‌ها را جبران کنیم

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha