دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
سیدصادق الشرفی

حوزه/یک فعال سیاسی یمن گفت: از مهمترین ویژگی‌های این انقلاب مبارک این است که فرامرزی بوده و مرزها را درنوردیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سیدصادق الشرفی امروز در وبینار بین‌المللی «انقلاب اسلامی؛ نرم‌افزار مقاومت در جهان» با اشاره به تلاش‌های دیرینه و ناکام آمریکا و مستکبران دنیا برای سرنگونی جمهوری اسلامی گفت: این انقلاب ایران بود که پروژه استکبار جهانی در منطقه و جهان را سرنگون کرد و عزت، شکوه و قدرت اسلام را بازگرداند.

فعال سیاسی یمن با بیان اینکه از مهمترین ویژگی‌های این انقلاب مبارک این است که فرامرزی بوده و مرزها را درنوردیده است، افزود: این روزهای مبارکی که در آن خدا به اسلام عزت بخشید، ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، انقلابی که پروژه استکبار جهانی در منطقه و جهان را سرنگون کرد و عزت، شکوه و قدرت اسلام را بازگرداند.

وی ادامه داد: در این ایام مبارک امام خمینی (ره) این مرد بزرگ و این رهبر مبارک به ایران بازگشت تا دولت و نظام اسلامی را تأسیس کند که مبادی و قوانین آن از روح شریعت اسلامی نشأت گرفته است تا با پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کند که دوران استکبار گذشته است و رژیم مستبد، مزدور و خائن به ملت خود، هیچ ارزشی ندارد و باید سرنگون شود و از هم فروپاشد و پروژه آمریکا و رژیم صهیونیستی کاشته شده در منطقه و همه رؤیاها و آرزوهای استکبار و زیاده‌خواهی‌های آن و اهداف آن در منطقه شروع به برباد رفتن و محو شدن کرد و اراده خداوند و تصمیم ملت‌ها و مستضعفین باقی ماند و پایدار شد.

الشرفی تصریح کرد: از مهمترین ویژگی‌های این انقلاب مبارک این است که مفاهیم، رسالت، هویت و اهداف آن را نمی‌توان در یک دامنه جغرافیایی معین محدود کرد یا مرزهایی مادی و معنوی برای آن تعیین کرد، زیرا انقلابی است که از آن خواسته شده است که زنده و پویا باشد و برای مستضعفین، کار و امید به روز عدالت را در آنها زنده کند و به روزی که خداوند متعال وعده داده است بنیانگذار و هسته تشکیل‌دهنده حکومت امام زمان (عج) باشد.

وی ادامه داد: این ایام به واقع استحقاق نامگذاری به دهه فجر را داشته است، زیرا به تمام معنای کلمه، فجر و حاکمیت نور است، زیرا ارزش‌ها، اهداف و آرمان‌های آن مثل سپیده‌دم نورانی هستند، سپیده‌دمی نو که آغازگر روزی است که در آن امت اسلامی از نعمت امنیت و عزت بهره‌مند شدند.

فعال سیاسی یمن، افزود: امسال در چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب مبارک اسلامی به‌سر می‌بریم. در این مدت و سال‌ها، استکبار از همان روز نخست آغاز انقلاب اسلامی ایران تمام تلاش خود را کرد، خودش را به آب و آتش زد و با جدیت و مکر و خدعه خود درصدد بود که اصول و ارکان انقلاب را نابود سازد یا آن را با انقلاب‌های توهمی دیگری جایگزین کند یا نگرش و رویکرد انقلاب اسلامی را به سمت و سویی ببرد که به نفع استکبار باشد یا با قدرت‌های استکباری جهان و در رأس آن آمریکا در تضاد نباشد؛ اما در همه این سال‌ها تمام تلاش‌های آمریکا به شکست انجامیده و علناً باخته است؛ یعنی در همه زمینه‌ها شکست خورده است و محاصره و تحریم نتوانست این انقلاب را از پای درآورد.

وی اظهار کرد: آمریکا همچنین تلاش کرد تحت عناوین قومی و منطقه‌ای در زمان جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران که هشت سال به طول انجامید، جنگ داخلی به راه بیندازد و شکست خورد. آمریکا تلاش کرد کودتاهایی در ایران انجام دهد. از حمایتی که از جریان‌های منحرف می‌کرد و پشتیبانی که از گروه‌های شورشی و از گروهک منافقین برای ارتکاب جرم و قتل اینجا و آنجا به عمل می‌آورد؛ اما همه این تلاش‌ها ناکام ماند.

الشرفی بیان داشت: تلاش‌ها و شرارت مستکبران جهان بیشتر و بیشتر شد تا این انقلاب سقوط کند. هر کدام به شکلی و نقشی مشغول این امر بودند. از میان این قوا برخی پول خرج می‌کردند و برخی سلاح در اختیار می‌گذاشتند، برخی سربازگیری می‌کردند، برخی نیرو آموزش می‌دادند و برخی نقشه طراحی می‌کردند؛ اما شکست خورد و همه این توطئه‌ها سرنگون شد و انقلاب جاودانه، ثابت و قوی با قدم‌های استوار در مسیر آرمان‌های مطلوب باقی ماند.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha