سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دهه فجر

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آق‌قلا گفت: مسئولان‌ کشور به‌ معنای‌ واقعی‌ کلمه‌ از لحاظ زهد سرمشق‌ دیگران‌ باشند و خود را خدمتگزار مردم بدانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، حجت الاسلام گلشاهی در نشست فرهنگی بصیرتی با موضوع "کارآمدی انقلاب اسلامی" که به مناسبت دهه فجر با حضور طلاب و کارکنان مدرسه علمیه صدیقه طاهره (س) انبارالوم و جمعی از مردم این شهر برگزار شد، بیان کرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سه هدف اساسی انقلاب اسلامی است. استقلال ناظر به این بود که انقلاب ضد سلطه استکبار و به دنبال نجات ایران از سلطه پذیری عمیق در زمان پهلوی بود.

وی اضافه کرد: شاخصه‌هایی همچون تأثیرگذاری سفارتخانه انگلیس و آمریکا، حضور کارشناسان خارجی در تمام زمینه‌ها، اظهار و ابراز همکاری و هم‌سویی رژیم با نظام سلطه، نفوذ فرهنگی غرب در ایران کاملاً قابل لمس و مشاهده بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آق‌قلا خاطرنشان کرد: ساختار جمهوری اسلامی بر اساس ایده انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

حجت الاسلام گلشاهی اظهار کرد: حضرت امام (ره) در پایگاهی مثل حوزه علمیه قیام خود را سازماندهی کرد و در این هیچ تردیدی نیست؛ البته دانشگاهیان هم در جایی که باید تبعیت می‌کردند، نقش خود را ایفا می‌کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برآمده از حوزه است، گفت: نگاه ما، نگاه تکلیف‌مدار است، هر فرد برای رسیدن به اهداف اسلام باید تکلیف خود را به نحو احسن انجام دهد که از جمله آنها تأمین رضایت مردم و تأثیرگذاری در روند امور است.

وی در پایان اظهار کرد: باید خود را خدمتگزار مردم دانسته و مسئولان کشور نیز به معنای واقعی کلمه از لحاظ زهد سرمشق دیگران باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha