چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حوزه خواهران اردبیل

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع)استان اردبیل، با اشاره به اینکه عالمان دینی موجب هدایت شده و زمینه زندگی سعادتمند را برای انسان‌ها فراهم می‌کنند، گفت: دشمنان اسلام سعی در تخریب علما در نظر مردم دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میثم فیاضی عصر پنج شنبه در آئین گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر با محوریت «انقلاب اسلامی، تکریم مقام زن، تحکیم بنیان خانواده» و بزرگداشت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی (ره) که در محل سالن همایش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اردبیل برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در دنیا به جای تمدن در توحش زندگی می‌کنند، اظهار داشت: عالمان دینی موجب هدایت بشر شده و زمینه زندگی سعادتمند را برای انسان‌ها فراهم می‌کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان سرسخت اسلام به دلیل اثرگذاری بالای علما در فرهنگ جامعه، به‌صورت مداوم و با بهره‌گیری از دانش‌های نوین سعی در تخریب و تحقیر آنها در نظر مردم دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل، بیان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را هدف قرار داده‌اند، بنابراین ملت شریف ایران بایستی توجه داشته باشند در صورتی که افراد متدین پا به عرصه سیاست نگذارند به‌طور حتم افراد بی‌ایمان زمام مملکت را در دست گرفته و بر مردم مسلط خواهند شد.

فیاضی، شکل‌گیری داعش را بر اساس برنامه‌ریزی از قبل تعیین شده توسط دشمنان اسلام دانست و اظهار داشت: دشمن از بی‌بصیرتی ملت عربستان، این منطقه را برای آغاز فجایع شجره خبیثه وهابی و داعش انتخاب کرد.

وی، افزود: مراجع عظام، بصیر و انقلابی هستند و قیام علیه نظام شاهنشاهی را مراجع و علما به مردم متذکر شدند که یکی از آنها آیت‌الله صافی گلپایگانی (ره) بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل، اظهار کرد: امروز در مقابل هجمه‌های گوناگون دشمنان، مراجع عظام سینه سپر کرده و بیداری و بصیرت را در اذهان عمومی مورد تأکید قرار می‌دهند.

فیاضی، با بیان اینکه شهدای عزیز ما پرورش یافته علمای گرانقدر اسلام هستند، تصریح کرد: تمام تلاش دشمنان بر ایستادگی در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امروزه دشمن از نبرد فیزیکی ناامید شده و جنگ «شناختی» را در دستور کار خود قرار داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل، ادامه داد: دشمنان بر روی طرح‌های استراتژیکی متمرکز شده و سعی در مقابله با طرح‌های برنامه‌ریزی شده ایران دارند غافل از اینکه اندیشه والای مردم متدین ایران است که به این کشور ابهت خاصی بخشیده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha