یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
علی اکبر احدی منش؛ دادستان بندرعباس

حوزه / دادستان بندرعباس، گفت: حدود ۷۰ درصد جرائم هرمزگان در بندرعباس رخ می‌دهد که نشان دهنده اهمیت و حجم کار در دادسرای بندرعباس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، علی‌رضا احمدی‌منش، بعد از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان که در سالن جلسات دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: یکی از نکات مثبتی که در استان هرمزگان برقرار است، وجود عالمی مانند حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده به عنوان نماینده ولی فقیه است.

وی، با اشاره به اشراف و دغدغه نماینده ولی فقیه در هرمزگان نسبت به مسائل اجتماعی، عنوان کرد: همکاران ما در دادسرای بندرعباس، جوان، انقلابی و پای‌کار هستند و خداوند را برای این موضوع شاکر هستم و برای تحقق اهداف عالی نظام در هرمزگان گام برخواهند داشت.

دادستان بندرعباس، با ذکر این نکته که با تلاش دادستان‌های گذشته، می‌توان گفت که وضعیت مطلوبی را در دادسراها شاهد هستیم، ابراز کرد: انباشت پرونده‌ها در سالیان گذشته باعث بروز چالش‌هایی برای مردم و کارکنان دادسرا می‌شد که طی ۲ الی ۳ سال اخیر، تلاشی جهادی برای حل این چالش آغاز شد و اغلب این پرونده‌ها تعیین تکلیف شدند.

احمدی‌منش، با ذکر این نکته که دادگستری استان هرمزگان در ارزیابی‌ها به عنوان دادگستری نمونه کشوری انتخاب شده است، بیان کرد: دادستان بندرعباس در سال گذشته نیز به عنوان مدیران برتر ارشد قوه قضائیه کشور انتخاب شد که نشان دهنده تلاش همکاران قوه قضائیه در استان هرمزگان است.

وی، ۶۰ تا ۷۰ درصد، جرایم استان هرمزگان در سطح شهر بندرعباس ثبت و انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: این امر نشان دهنده حجم عظیم فعالیت در دادسرای بندرعباس است.

دادستان بندرعباس، با اشاره به این نکته که کارکنان دادسرا، دغدغه حل مشکلات مردم را دارند، تشریح کرد: با توجه به فعالیت و سابقه‌ای که در استان هرمزگان دارم، از اشراف تقریبی به مسائل برخوردار هستم و آگاه هستیم که مردم هرمزگان یکی از مظلوم‌ترین استان‌های کشور هستند و در برخی مواقع شاهد تضییع حقوق آن‌ها هستیم.

احمدی‌منش با ذکر این نکته که تأمین حقوق مردم، یک اولویت برای من است، ادامه داد: تمام تلاش خود را برای تأمین حقوق مردم بندرعباس و استان هرمزگان به کار خواهم گرفت و سعی می‌کنم که در این راه خطیر سربلند باشم.

وی عنوان کرد: سرنوشت بسیاری از مردم به تصمیمات بخش قضائی گره خورده است به همین جهت در انجام وظایف علاوه بر مسئولیت حقوقی، مسئولیت شرعی را نیز لحاظ می‌کنیم.

دادستان بندرعباس، با ذکر این نکته که نیازمند پشتیبانی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان هستیم، ابراز کرد: پشتیبانی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان یک قوت قلب برای کارکنان دادسرا است و باعث می‌شود که در حفاظت از حقوق عامه مردم و برخورد با متخلفین با پشتوانه‌ای قوی گام برداریم.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha