چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
حجت الاسلام صاحبقرانی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: یکی از ضروری‌ترین نیازهای فعلی جامعه تبلیغی مهارت تبیین انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام صاحبقرانی در جلسه مشورتی دفتر دانش آموختگان حوزه علمیه خراسان که با حضور حجت الاسلام حجت سالاری مکی برگزار شد، با بیان اینکه یکی از ضروری‌ترین نیازهای فعلی جامعه تبلیغی مهارت تبیین انقلاب اسلامی است، گفت: امروز تقاضای حضور طلبه مؤثر و جهادی و انقلابی که بتواند پاسخگوی نیاز جامعه باشد، بسیار افزایش یافته است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به گستره‌ی خدمات تبلیغی در جهان امروز و تنوع مخاطبین، ابراز کرد: اولین اولویتی که در بحث تبلیغ احساس می‌شود، موضوع مهارت‌های تبلیغی است که باید هم و غم حوزه علمیه در کنار مباحث آموزشی پژوهشی و تهذیبی، مسئله مهارت‌های ویژه طلبگی قرار دهد تا طلبه با اعتماد به نفس و توانمندی بالا در فضای حقیقی و مجازی به امر تبلیغ بپردازد.
حجت الاسلام صاحبقرانی با اعلام آمادگی برای همکاری با این مجموعه و ارائه گزارشی از فعالیت‌های اداره کل تبلیغات استان و توجه ویژه به فعالیت‌های مردم محور، افزود: برای رده سنی کودک نسبت به تربیت مبلغ و تولید محتوا کارهای خوبی شده و عموم مبلغان برای مخاطب بزرگسال در حال فعالیت هستند ولی ویژه مخاطب نوجوان متأسفانه مبلغی که بتواند شرایط سنی این عزیزان را لحاظ کند و به مقتضای حال این قشر با آنها در عرصه هدایتگری و تبلیغ همراهی کنند، کمتر در حال فعالیت است.
وی در پایان با اشاره به اینکه راه‌اندازی دفتر دانش آموختگان و پرداختن به دغدغه مهارت افزایی و توانمندسازی در این مجموعه یک ضرورت و حرکتی مبارک است، گفت: این امر جزو لوازم حضور حوزه علمیه در عرصه خدمات اجتماعی است.

انتهای پیام/‏۳۱۳/‏۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha