یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا رستمی

حوزه / امام جمعه سنندج گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب توجه ویژه ای به نسل جوان دارند، بنابراین انتظار داریم که در عرصه‌های مدیریتی و مسئولیتی به نیروی جوان اعتماد بیشتری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کردستان اظهار داشت: چهارشنبه گذشته عالم برجسته اهل سنت استان کردستان بعدها از سال‌ها مجاهدت در راه اسلام و انقلاب دارفانی را وداع گفت که این ضایعه‌ای دردناک برای مردم این خطه به ویژه علما و روحانیون سنی و شیعه بود.

امام جمعه سنندج با تقدیر از حضور پرشکوه مردم و مسئولان استان کردستان در مراسم تشییع پیکر این عالم اهل سنت، گفت: خوشبختانه امروز شاهد خدمات این نظام اسلامی به اقصی نقاط کشور هستیم، امروز روستاهایی دورافتاده در استان داریم که از نعمت آب، برق و گاز برخوردارند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: امیدواریم که این رویه خدمت رسانی به مردم و ملت نجیب و قدرشناس ایران نه تنها استمرار داشته باشد، بلکه سرعت و جدیت بیشتری به خود بگیرد.

ماموستا رستمی با تاکید بر اینکه جایگاه امروز ایران نسبت به دهه‌های گذشته به هیچ وجه قابل مقایسه نیست، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب توجه ویژه ای به نسل جوان دارند، بنابراین انتظار داریم که در عرصه‌های مدیریتی و مسئولیتی به نیروی جوان اعتماد بیشتری داشته باشیم.

امام جمعه سنندج گفت: با این حال روزانه جوانان تحصیل‌کرده زیادی از خطه کردستان برای کار به دفتر بنده مراجعه می‌کنند که لازم است برای این نخبگان ایجاد اشتغال پایدار صورت گیرد، زیرا نبود کار و شغل خود یکی از زمینه‌های کاهش ازدواج و در مقابل افزایش آمار طلاق و سایر بزهکاری‌ها در کشور و جامعه می‌باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: مسئولی می‌تواند خود را به معنای واقعی کلمه خدمتگزار مردم بداند که برخوردش با همه سطوح جامعه چه فقیر و چه غنی یکسان باشد زیرا اسلام دین عطوفت، مهربانی و انسانیت است و در آن توجه و تأکیدات زیادی به کرامت انسان‌ها شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha